DSpace Repository

Моніторинг світового ринку готельних послуг

Show simple item record

dc.contributor.author Загарій, Є.С.
dc.date.accessioned 2024-06-18T11:23:07Z
dc.date.available 2024-06-18T11:23:07Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Загарій Є.С. Монiторинг свiтового ринку готельних послуг: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 " Готельно-ресторанний бiзнес " за освiтньою програмою " Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Єлизавета Сергiївна Загарiй ; наук. кер. Свiтлана Сергiївна Галасюк. - ОНЕУ, 2024. - 81 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2024Zagaria.pdf
dc.description.abstract Об'єкт дослідження – світовий ринок готельних послуг. Предмет дослідження – теоретичні і практичні аспекти моніторингу ринку готельних послуг. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МОНІТОРИНГУ СВІТОВОГО РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ. Надається детальна характеристика основних дефініцій: готельні послуги, готельний бізнес, засоби колективного розміщення. Аналізується інформаційне забезпечення моніторингу світового ринку готельних послуг. Наводиться система показників моніторингу готельних послуг. РОЗДІЛ 2. СТАН РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО СВІТОВОГО РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ. Досліджується світовий ринок готельних послуг та основні регіональні ринки. Проводиться аналіз транснаціональних готельних об'єднань як найбільш ефективної форми організації готельного бізнесу. РОЗДІЛ 3. ПРОВІДНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СВІТОВОГО РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ. Аналізуються провідні маркетингові інструменти у готельному бізнесі. Пропонується впровадження інноваційних технологій для підвищення ефективності готельних послуг. en_US
dc.description.abstract The object of the study is the world market of hotel services. The subject of the study is the theoretical and practical aspects of hotel services market monitoring. CHAPTER 1. THEORETICAL BASICS OF MONITORING THE WORLD MARKET OF HOTEL SERVICES. A detailed description of the main definitions is provided: hotel services, hotel business, means of collective accommodation. Information support for monitoring the global market of hotel services is analyzed. A system of indicators for monitoring hotel services is given. CHAPTER 2. STATE OF DEVELOPMENT OF THE MODERN WORLD MARKET OF HOTEL SERVICES. The world market of hotel services and the main regional markets are studied. Transnational hotel associations are analyzed as the most effective form of hotel business organization. CHAPTER 3. LEADING TRENDS IN THE DEVELOPMENT OF THE WORLD MARKET OF HOTEL SERVICES. The leading marketing tools in the hotel business are analyzed. It is proposed to introduce innovative technologies to increase the efficiency of hotel services.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject моніторинг en_US
dc.subject світовий ринок готельного бізнесу en_US
dc.subject готельні послуги en_US
dc.subject маркетингові інструменти en_US
dc.title Моніторинг світового ринку готельних послуг en_US
dc.title.alternative Monitoring of the global market of hotel services en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account