00 DSpace/Manakin Repository

Маркетингові комунікації підприємства готельного господарства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лаврішко, А.І.
dc.date.accessioned 2024-06-19T06:05:30Z
dc.date.available 2024-06-19T06:05:30Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Лаврішко А.І. Маркетинговi комунiкацiї пiдприємства готельного господарства: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 241 " Готельно-ресторанний бiзнес " за освiтньою програмою " Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Анна Iгорiвна Лаврiшко; наук. кер. Володимир Якович Павлоцький. - ОНЕУ, 2024. - 61 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2024Lavrishko.pdf
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – процес здійснення маркетингових комунікацій туристичними підприємствами. Предметом дослідження є сукупність теоретичних і практичних аспектів удосконалення маркетингових комунікацій готелем «Анабель». Метою роботи є дослідження маркетингової комунікаційної діяльності готелем «Анабель» та розробка напрямів щодо її вдосконалення. У роботі проаналізовано загальні поняття та особливості маркетингової комунікаціної діяльності підприємств сфери туризму. Аналізується стан господарської та маркетингової діяльності готелю «Анабель». Оцінюється ефективність запропонованих заходів щодо удосконалення маркетингової комунікаційної діяльності готелю «Анабель». За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток сучасних маркетингових комунікаційних технологі en_US
dc.description.abstract The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The object of the study is the process of marketing communications by tourist enterprises. The subject of the study is a set of theoretical and practical aspects of improving marketing communications by the Anabel hotel. The purpose of the work is to research the marketing communication activities of the «Anabel» hotel and develop directions for its improvement. The work analyzes general concepts and features of marketing communication activities of enterprises in the field of tourism. The state of economic and marketing activity of the «Anabel» hotel is analyzed. The effectiveness of the proposed measures to improve the marketing communication activities of the «Anabel» hotel is evaluated. Based on the results of the study, the feasibility of implementing the above measures is substantiated. Their effectiveness is analyzed, taking into account the development of modern marketing communication technologie
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject готель en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject залежність між доходами та витратами на маркетингові комунікації en_US
dc.subject hotel en_US
dc.subject marketing activity en_US
dc.subject marketing communications en_US
dc.subject dependence between income and costs of marketing communications en_US
dc.title Маркетингові комунікації підприємства готельного господарства en_US
dc.title.alternative Marketing communications of a hotel enterpris en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу