DSpace Repository

Оцінка якості надання готельних послуг в умовах роботи закладів розміщення туристів на засадах франчайзингу ( на прикладі групи готелів мережі "Marriott International")

Show simple item record

dc.contributor.author Мартинюк, Я.В.
dc.date.accessioned 2024-06-19T06:09:30Z
dc.date.available 2024-06-19T06:09:30Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Мартинюк Я.В. Оцiнка якостi надання готельних послуг в умовах роботи закладiв розмiщення туристiв на засадах франчайзингу ( на прикладi групи готелiв мережi "Marriott International"): квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Яна Вiталiївна Мартинюк; наук. кер. Вiктор Григорович Герасименко. - ОНЕУ, 2024. - 68 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2024Martyniuk.pdf
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні та методичні аспекти організації послуг гостинності, а також специфіка обслуговування в закладах розміщення туристів на засадах франчайзингу. Проаналізовано якість надання послуг у готелях мережі "Marriott International". Запропоновано компанії Marriott International проводити щорічні перевірки якості надання послуг. en_US
dc.description.abstract The work deals with the theoretical and methodological aspects of the organization of hospitality services, as well as the specifics of service in tourist accommodation facilities on the basis of franchising. The quality of service provision in the hotels of the Marriott International chain is analyzed. A proposal was made to Marriott International to conduct annual inspections of the quality of service.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject готельна послуга en_US
dc.subject франчайзинговий готель en_US
dc.subject якість обслуговування en_US
dc.subject hotel service en_US
dc.subject franchise hotel en_US
dc.subject quality of service en_US
dc.title Оцінка якості надання готельних послуг в умовах роботи закладів розміщення туристів на засадах франчайзингу ( на прикладі групи готелів мережі "Marriott International") en_US
dc.title.alternative Quality assessment of hotel services in the conditions of tourist accommodation facilities operating on the basis of franchising (on the example of the Marriott International hotel group) en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account