00 DSpace/Manakin Repository

Організація маркетингової діяльності підприємств готельного господарства (на прикладі готельно-відпочинкового комплексу «Вежа Ведмежа»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шулепова, С.О.
dc.date.accessioned 2024-06-19T11:24:45Z
dc.date.available 2024-06-19T11:24:45Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Шулепова С.О. Органiзацiя маркетингової дiяльностi пiдприємств готельного господарства (на прикладi готельно-вiдпочинкового комплексу "Вежа ведмежа"): квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Софiя Олександрiвна Шулепова; наук. кер. Ганна Костянтинiвна Бедрадiна. - ОНЕУ, 2024. - 78 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2024Shulepova.pdf
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Об'єктом дослідження є процес організації маркетингової діяльності підприємств готельного господарства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних питань удосконалення організації маркетингової діяльності підприємств готельного господарства на прикладі готельно-відпочинкового комплексу «Вежа Ведмежа». В першому розділі кваліфікаційної роботи визначено теоретичні аспекти маркетингової діяльності на підприємствах готельного господарства. Проаналізовано особливості маркетингової діяльності на підприємствах готельного господарства. У другому розділі кваліфікаційної роботи надано загальну характеристику готельно-відпочинкового комплексу «Вежа Ведмежа». Проаналізовано організаційно-економічні показники діяльності готельного комплексу «Вежа Ведмежа». Досліджено особливості маркетингової діяльності готельно-відпочинкового комплексу «Вежа Ведмежа», зроблено аналіз маркетингової діяльності готельного підприємства з використанням методу порівняння з найближчими конкурентами В третьому розділі кваліфікаційної роботи запропоновано шляхи удосконалення маркетингової діяльності на досліджуваному готельному підприємстві: поширення участі у глобальних комп’ютерних системах бронювання, удосконалення АСУ, розробка сучасних програм лояльності, удосконалення зв'язків з громадськістю, проходження процедури категоризації, отримання сертифікату НАССР. en_US
dc.description.abstract The qualification work consists of an introduction, three chapters, conclusions, a list of references and appendices. The object of the study is the process of organizing the marketing activities of hotel enterprises. The subject of the study is a set of theoretical and practical issues of improving the organization of marketing activities of hotel enterprises on the example of the hotel and recreation complex “Vezha Vedmezha”. The first section of the qualification work defines the theoretical aspects of marketing activities at hotel enterprises. The features of marketing activities in the hotel industry are analyzed. The second section of the qualification work provides a general description of the hotel and recreation complex “Vezha Vedmezha”. The organizational and economic indicators of the hotel complex “Vezha Vedmezha” are analyzed. The peculiarities of marketing activity of the hotel and recreation complex “Vezha Vedmezha” are investigated, the marketing activity of the hotel enterprise is analyzed using the method of comparison with the nearest competitors. The third section of the qualification work proposes ways to improve marketing activities at the studied hotel enterprise: expanding participation in global computer reservation systems, improving the ACS, developing modern loyalty programs, improving public relations, passing the categorization procedure, obtaining a HACCP certificate.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject готельне господарство en_US
dc.subject готель en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject програма лояльності en_US
dc.subject категоризація en_US
dc.subject hotel industry en_US
dc.subject hotel en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject loyalty program en_US
dc.subject categorization en_US
dc.title Організація маркетингової діяльності підприємств готельного господарства (на прикладі готельно-відпочинкового комплексу «Вежа Ведмежа» en_US
dc.title.alternative Organization of marketing activities of hotel enterprises (on the example of the hotel and recreation complex «Vezha Vedmezha») en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу