00 DSpace/Manakin Repository

Емоційний інтелект - основа успіху

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тодорова, Л.В.
dc.contributor.author Todorova, L.
dc.date.accessioned 2024-07-04T08:13:13Z
dc.date.available 2024-07-04T08:13:13Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Тодорова Л. В. Емоційний інтелект - основа успіху / Л. В. Тодорова // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку: збірник матеріалів VII Міжнародної науково-методичної конференції, (Одеса, 6-7 березня 2024 р.). – Одеса : ОНЕУ, 2024. – С. 96-98. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17942
dc.description.abstract Метою публікації є визначення сутності емоційного інтелекту, його місця на ранніх етапах професійної підготовки. Підкреслюється актуальність підвищення особистісного потенціалу та своєчасного, психологічно грамотного супроводу професійного розвитку особистості в процесі професіоналізації. Дослідження серед студентів І-ІІ курсів про існування особливостей розвитку емоційного інтелекту у студентів економічних спеціальностей, обумовлених змістом навчально-професійної діяльності привели до наступних висновків: 1) вибір професії типу «людина-людина», до якої належить професія економіста ґрунтується на емоційному соціальному інтелекті, включаючи рівні від середнього та вище; 2) студенти економічних спеціальностей відрізняються від студентів, які навчаються на інших спеціальностях, вищим рівнем внутрішньоособистісного емоційного інтелекту. 3) дисципліни професійного циклу зумовлюють розвиток емоційного інтелекту: спостерігається динаміка з внутрішньоособистісного емоційного інтелекту; 4) розвиток емоційного інтелекту відбувається дисгармонійно: до другого курсу підвищується здатність безпосередньо сприймати мімічні прояви емоційного стану людини, але суттєво знижується здатність обговорювати з ним її почуття та реакції. en_US
dc.description.abstract The purpose of the publication is to define the essence of emotional intelligence and its place in the early stages of professional training. The article emphasizes the relevance of increasing personal potential. The research among first and second year students on the existence of peculiarities of emotional intelligence development in students of economic specialties, determined by the content of educational and professional activities, led to the following conclusions 1) the choice of a "person-to-person" profession, which includes the profession of an economist, is based on emotional-social intelligence, including levels from average and above; 2) students of economic specialties differ from students studying in other specialties by a higher level of interpersonal emotional intelligence. 3) the disciplines of the professional cycle determine the development of emotional intelligence: there is a dynamic of interpersonal emotional intelligence; 4) the development of emotional intelligence is disharmonious: by the second year of study, the ability to directly perceive facial expressions of a person's emotional state increases, but the ability to discuss feelings and reactions with him or her significantly decreases.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject емоційний інтелект en_US
dc.subject спілкування en_US
dc.subject фахівці en_US
dc.subject професійна діяльність en_US
dc.subject emotional intelligence en_US
dc.subject communication en_US
dc.subject specialists en_US
dc.subject professional background en_US
dc.title Емоційний інтелект - основа успіху en_US
dc.title.alternative Emotional intelligence - the basis for success en_US
dc.type Conference Abstract en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу