Методичні вказівки розкривають необхідні студентам певні знання та навички: глибоке оволодіння основами індустріальної економіки; набуття навичок самостійної роботи з економічною літературою, аналізу наукових праць класиків індустріальної економіки, сучасних публікацій вітчизняних і зарубіжних авторів, що присвячені теоретичним і практичним аспектам проблем індустріальної економіки; аналізу економічних інтересів у суспільстві та пояснення економічної поведінки людей і чинників, які впливають на неї; аналізу цінностей і пріоритетів певної економічної системи тощо. Отже, методичні вказівки до виконання курсових робіт показують виконання курсової роботи як важливий етап у навчально-пізнавальній діяльності студентів, потужний чинник активізації самостійної, науково-дослідницької роботи. Підготовка і написання курсової роботи з економічної теорії має сприяти більш глибокому оволодінню студентами економічною теорією, формуванню навичок самостійної творчої роботи, розвитку економічного мислення, що необхідно молодому економісту для ефективної практичної діяльності в умовах сучасної ринкової економіки.
Methodical instructions reveal certain knowledge and skills necessary for students: deep mastery of the basics of industrial economy; acquisition of skills of independent work with economic literature, analysis of scientific works of classics of industrial economy, modern publications of domestic and foreign authors devoted to theoretical and practical aspects of problems of industrial economy; analysis of economic interests in society and explanation of economic behavior of people and factors that influence it; analysis of values and priorities of a certain economic system, etc. Therefore, the methodological instructions for course work show the course work as an important stage in the educational and cognitive activity of students, a powerful factor in the activation of independent, scientific and research work. The preparation and writing of a coursework on economic theory should contribute to a deeper mastery of economic theory by students, the formation of skills for independent creative work, the development of economic thinking, which is necessary for a young economist for effective practical activity in the conditions of a modern market economy.