У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингу та сучасні концепції управління
товарним асортиментом, позиціонуванням товарів, ціноутворенням і просуванням. Методи
дослідження включали абстракцію, аналіз, синтез, зіставлення й узагальнення, що дозволило
глибоко вивчити сутність і функції маркетингової товарної політики. Використано графо-аналітичні
методи для оцінки ефективності маркетингової діяльності.
Проаналізовано загальний, економічний та маркетинговий стан підприємства, наведенні
графіки та таблиці, зроблені висновки на основі яких наведені рекомендації.
Запропоновано впровадити системи управління якістю товару та покращення збуту товару
які допоможуть підприємству досягнути поставлених цілей.
The work deals with the theoretical aspects marketing and modern concepts of product
range management, product positioning, pricing and promotion. Research methods included
abstraction, analysis, synthesis, comparison and generalization, which made it possible to deeply
study the essence and functions of marketing commodity policy. Graph-analytical methods were
used to assess the effectiveness of marketing activities.
Author analysis general, economic and marketing condition of the enterprise, schedules and tables,
conclusions on the basis of which recommendations are given.
The qualification work provides proposals for implement product quality management systems
and assortment management system that will help the enterprise achieve its goals.