DSpace Repository

Реклама в комунікаційній політиці підприємства (на прикладі «ТОВ ТехноЮг»)

Show simple item record

dc.contributor.author Балейко, О.А.
dc.date.accessioned 2024-07-29T07:28:40Z
dc.date.available 2024-07-29T07:28:40Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Балейко О.А. Реклама в комунiкацiйнiй полiтицi пiдприємства на прикладi "ТОВ ТехноЮг": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олена Анатолiївна Балейко; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська. - ОНЕУ, 2024. - 103 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2024Baleiko.pdf
dc.description.abstract політиці підприємства ТОВ «ТехноЮг» Визначено особливості реклами в комунікаційній політиці, встановлено методи оцінювання та управління ним. Проаналізовано динаміку основних показників в період найвищого попиту діяльності та визначено її основні характеристики. Здійснено опис продукції підприємства, аналіз трафіку відвідування фірмових магазинів та середньорічну конверсію, досліджено конкурентоспроможність підприємства, виявлені основні елементи комунікаційної політики. Запропоновано напрямки поліпшення реклами ТОВ «ТехноЮг» за допомогою активного введення соціальних мереж ,створення рекламного персонажу та зіставлення нового план графіку рекламної компанії en_US
dc.description.abstract The paper considers theoretical aspects of advertising in the communication policy of the enterprise LLC ‘TechnoYug’. The features of advertising in the communication policy are defined, methods of its evaluation and management are established. It analyses dynamics of main indicators in the period of the highest demand of activity and identifies its main characteristics. It describes products of the enterprise, analyses traffic to branded stores and average annual conversion, studies competitiveness of the enterprise and identifies main elements of the communication policy. Directions of improvement of advertising of LLC ‘TechnoYug’ by means of active introduction of social networks, creation of an advertising character and comparison of a new schedule of the advertising company have been proposed
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject комунікаційна політика підприємства en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject комунікаційна політика en_US
dc.subject акція en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject enterprise communication policy en_US
dc.subject advertising en_US
dc.subject communication policy en_US
dc.subject promotion en_US
dc.title Реклама в комунікаційній політиці підприємства (на прикладі «ТОВ ТехноЮг») en_US
dc.title.alternative Advertising in the communication policy of the enterprise (onthe example of "TechnoYug LLC") en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account