dc.contributor.author |
Балтажи, Е.І. |
|
dc.date.accessioned |
2024-07-29T07:33:52Z |
|
dc.date.available |
2024-07-29T07:33:52Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Балтажи Е.І. Аналiз маркетингового середовища та розробка рекомендацiй щодо його урахування в дiяльностi пiдприємства: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Ельвiра Iллiвна Балтажи; наук. кер. Iрина Олександрiвна Жарська. - ОНЕУ, 2024. - 107 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/2024Baltazhi.pdf |
|
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються теоретичні аспекти дослідження маркетингового середовища підприємств.
Проаналізовано мapкeтингове середовище інтернет-магазину жіночого одягу ISSA PLUS.
Запропоновано peкомeндaції з урахування маркетингового середовища в діяльності інтернет-магазину жіночого одягу ISSA PLUS |
en_US |
dc.description.abstract |
The work deals with the theoretical aspects of researching the marketing environment of enterprises.
The marketing environment of the online women's clothing store ISSA PLUS has been analyzed.
Recommendations for considering the marketing environment in the activities of the online women's clothing store ISSA PLUS are proposed. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
маркетингове середовище |
en_US |
dc.subject |
аналіз маркетингового середовища |
en_US |
dc.subject |
інтернет-магазин ISSA PLUS |
en_US |
dc.subject |
інструменти маркетингу |
en_US |
dc.subject |
управління маркетинговим середовищем |
en_US |
dc.subject |
marketing environment |
en_US |
dc.subject |
analysis of the marketing environment |
en_US |
dc.subject |
online store ISSA PLUS |
en_US |
dc.subject |
marketing tools |
en_US |
dc.subject |
management of the marketing environment |
en_US |
dc.title |
Аналіз маркетингового середовища та розробка рекомендацій щодо його урахування в діяльності підприємства |
en_US |
dc.title.alternative |
Analysis of the marketing environment and development of recommendations for its consideration in the company's activities |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |