00 DSpace/Manakin Repository

Аналіз маркетингового середовища та розробка рекомендацій щодо його урахування в діяльності підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Балтажи, Е.І.
dc.date.accessioned 2024-07-29T07:33:52Z
dc.date.available 2024-07-29T07:33:52Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Балтажи Е.І. Аналiз маркетингового середовища та розробка рекомендацiй щодо його урахування в дiяльностi пiдприємства: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Ельвiра Iллiвна Балтажи; наук. кер. Iрина Олександрiвна Жарська. - ОНЕУ, 2024. - 107 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2024Baltazhi.pdf
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти дослідження маркетингового середовища підприємств. Проаналізовано мapкeтингове середовище інтернет-магазину жіночого одягу ISSA PLUS. Запропоновано peкомeндaції з урахування маркетингового середовища в діяльності інтернет-магазину жіночого одягу ISSA PLUS en_US
dc.description.abstract The work deals with the theoretical aspects of researching the marketing environment of enterprises. The marketing environment of the online women's clothing store ISSA PLUS has been analyzed. Recommendations for considering the marketing environment in the activities of the online women's clothing store ISSA PLUS are proposed.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетингове середовище en_US
dc.subject аналіз маркетингового середовища en_US
dc.subject інтернет-магазин ISSA PLUS en_US
dc.subject інструменти маркетингу en_US
dc.subject управління маркетинговим середовищем en_US
dc.subject marketing environment en_US
dc.subject analysis of the marketing environment en_US
dc.subject online store ISSA PLUS en_US
dc.subject marketing tools en_US
dc.subject management of the marketing environment en_US
dc.title Аналіз маркетингового середовища та розробка рекомендацій щодо його урахування в діяльності підприємства en_US
dc.title.alternative Analysis of the marketing environment and development of recommendations for its consideration in the company's activities en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу