DSpace Repository

Маркетинговий аудит у стратегічному плануванні діяльності страхової компанії «ТАС»

Show simple item record

dc.contributor.author Дацій, А.-М.І.
dc.date.accessioned 2024-07-29T08:19:12Z
dc.date.available 2024-07-29T08:19:12Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Дацій А.-М.І. Маркетинговий аудит у стратегiчному плануваннi дiяльностi страхової компанiї "ТАС" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анна-Марiя Iгорiвна Дацiй; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус. - ОНЕУ, 2024. - 95 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2024Datsii.pdf
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингового аудиту як інструменту стратегічного планування, його сутність, етапи, методи та інструменти проведення, а також особливості стратегічного маркетингового планування в страхових компаніях. Проаналізовано маркетингову діяльність страхової компанії «ТАС», одного з лідерів страхового ринку України. Досліджено фінансово-економічні показники, продуктовий портфель, конкурентні позиції та ефективність маркетингових комунікацій компанії. Запропоновано стратегію контрольованого зростання для розвитку маркетингового середовища страхової компанії «ТАС». Розроблено комплекс рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності, який включає оптимізацію продуктового портфеля, утримання конкурентних цін, покращення якості обслуговування, посилення маркетингових комунікацій та впровадження інноваційних технологій. Обґрунтовано економічну ефективність пропозицій. en_US
dc.description.abstract The work considers the theoretical aspects of marketing audit as a tool of strategic planning, its essence, stages, methods and tools, as well as features of strategic marketing planning in insurance companies. The marketing activities of the insurance company «TAS», one of the leaders in the Ukrainian insurance market, are analyzed. The financial and economic indicators, product portfolio, competitive positions and effectiveness of the company's marketing communications are studied. A controlled growth strategy for the development of the marketing environment of the insurance company «TAS» is proposed. A set of recommendations for improving marketing activities has been developed, which includes optimizing the product portfolio, maintaining competitive prices, improving service quality, strengthening marketing communications and introducing innovative technologies. The economic efficiency of the proposals is substantiated
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинговий аудит en_US
dc.subject стратегічне планування en_US
dc.subject страхова компанія «ТАС» en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject продуктовий портфель en_US
dc.subject конкурентні позиції en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject інноваційні технології en_US
dc.subject marketing audit en_US
dc.subject strategic planning en_US
dc.subject insurance company «TAS» en_US
dc.subject marketing activities en_US
dc.subject product portfolio en_US
dc.subject competitive positions en_US
dc.subject marketing communications en_US
dc.subject innovative technologies en_US
dc.title Маркетинговий аудит у стратегічному плануванні діяльності страхової компанії «ТАС» en_US
dc.title.alternative Marketing audit in the strategic planning of the insurance company «TAS» activities en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account