00 DSpace/Manakin Repository

Формування маркетингової стратегії інноваційного розвитку ТОВ «Цемент»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Еремеева, Ю.Ф.
dc.date.accessioned 2024-07-29T08:42:19Z
dc.date.available 2024-07-29T08:42:19Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Еремеева Ю.Ф. Формування маркетингової стратегiї iнновацiйного розвитку ТОВ "Цемент": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Юлiя Еремеева; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус. - ОНЕУ, 2024. - 83 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2024Eremeeva.pdf
dc.description.abstract Об’єктом дослідження є товариство з обмеженою відповідальністю «Цемент». Предметом дослідження є інноваційна діяльність підприємства. Її аналіз дуже важливий для визначення майбутнього інноваційного розвитку підприємства. Мета та завдання роботи. Метою даного наукового дослідження є аналіз стану інноваційної діяльності ТОВ «ЦЕМЕНТ» та розробка заходів з її удосконалення. Наукова новизна одержаних результатів полягає у наступному: набуло подальшого розвитку підхід щодо розробки інноваційної стратегії ТОВ «ЦЕМЕНТ» який у роботі здійснюється на засадах технологічних перетворень. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що отримані результати та пропозиції сприяють удосконаленню управління інноваційною діяльністю ТОВ «ЦЕМЕНТ». en_US
dc.description.abstract The object of the study is the limited liability company "Cement". The subject of the study is the innovative activity of the enterprise. Its analysis is very important for determining the future innovative development of the enterprise. The purpose and tasks of the work. The purpose of this scientific study is to analyze the state of innovative activity of "CEMENT" LLC and to develop measures for its improvement. The scientific novelty of the obtained results is as follows: the approach to the development of the innovative strategy of "CEMENT" LLC, which in its work is carried out on the basis of technological transformations, has gained further development. The practical significance of the obtained results is that the obtained results and proposals contribute to the improvement of
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject інноваційний розвиток en_US
dc.subject marketing strategy en_US
dc.subject innovative development en_US
dc.title Формування маркетингової стратегії інноваційного розвитку ТОВ «Цемент» en_US
dc.title.alternative Formation of the marketing strategy of innovative development LLC "Cement" en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу