00 DSpace/Manakin Repository

Маркетинг ринку інноваційних технологій. Компанія INFOMIR

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Капляр, О.Е.
dc.date.accessioned 2024-07-29T09:29:02Z
dc.date.available 2024-07-29T09:29:02Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Капляр О.Е. Маркетинг ринку iнновацiйних технологiй Компанiя "INFOMIR": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олеся Едуардiвна Капляр; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська. - ОНЕУ, 2024. - 129 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2024Kapliar.pdf
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота бакалавра складається з трьох розділів, присвячена дослідженню маркетингу ринку інноваційних технологій на прикладі компанії «Infomir» проекту «Im_Infomir», з акцентом на удосконалення маркетингових стратегій. У роботі розглянуто теоретични основи маркетингової діяльності підприємства. Висвітлюється сутність, значення та зміст маркетингової діяльності, розглядаються особливості комплексу маркетингу на ринку інноваційних технологій, та методи оцінювання ефективності управління маркетингом на підприємстві. Проаналізовано маркетингову діяльність компанії «Infomir». Надано загальну характеристику діяльності компанії, проведено аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства, характеристика комплексу маркетингу та основних цільових сегментів компанії. Розроблено шляхи вдосконалення маркетингової діяльності компанії «Infomir». Запропоновано розробку комплексу інтернет-реклами, налаштування таргетованої реклами в соціальній мережі Інстаграм як ефективного методу удосконалення маркетингової діяльності, та участь у виставках як методу вдосконалення комунікаційної політики підприємства. Дипломна робота має теоретичне та практичне значення для фахівців у галузі маркетингу, а також для керівництва компанії «Infomir» з метою покращення маркетингових стратегій та підвищення конкурентоспроможності на ринку en_US
dc.description.abstract market of innovative technologies on the example of «Infomir» company within the «Im_Infomir» project, with an emphasis on improving marketing strategies. The thesis examines the theoretical foundations of the company's marketing activities. It highlights the essence, significance and content of marketing activity, considers specific features of the marketing complex in the market of innovative technologies and methods of assessment of efficiency of marketing management at an enterprise. The marketing activity of the company «Infomir» has been analysed. A general description of the company's activities is provided, an analysis of the internal and external environment of the enterprise is carried out, the marketing complex and the main target segments of the company are characterised. Ways to improve the marketing activities of the company «Infomir» have been developed. The development of a complex of Internet advertising, setting up targeted advertising in the social network Instagram as an effective method of improving marketing activities, and participation in exhibitions as a method of improving the company's communication policy are proposed. The thesis is of theoretical and practical importance for marketing specialists, as well as for the management of Infomir in order to improve marketing strategies and increase competitiveness in the market.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject маркетингові стратегії en_US
dc.subject інтернет-реклама en_US
dc.subject соціальні мережі en_US
dc.subject таргетована реклама en_US
dc.subject Інстаграм en_US
dc.subject інноваційні технології en_US
dc.subject маркетинговий комплекс en_US
dc.subject цільові сегменти en_US
dc.subject комунікаційна політика en_US
dc.subject компанія «Infomir» en_US
dc.subject marketing activities en_US
dc.subject marketing strategies en_US
dc.subject online advertising en_US
dc.subject social networks en_US
dc.subject targeted advertising en_US
dc.subject Instagram en_US
dc.subject innovative technologies en_US
dc.subject marketing complex en_US
dc.subject target segments en_US
dc.subject communication policy en_US
dc.subject «Infomir» company en_US
dc.title Маркетинг ринку інноваційних технологій. Компанія INFOMIR en_US
dc.title.alternative Marketing of the market of innovative technologies. INFOMIR Company en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу