DSpace Repository

Удосконалення комплексу маркетингу (на прикладі ПАТ «Одескабель»)

Show simple item record

dc.contributor.author Коваленко, Ю.О.
dc.date.accessioned 2024-07-29T09:34:12Z
dc.date.available 2024-07-29T09:34:12Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Коваленко Ю.О. Удосконалення комплексу маркетингу (на прикладi ПАТ "Одескабель"): квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Юлiя Олегiвна Коваленко; наук. кер. Яна Вiкторiвна Сало. - ОНЕУ, 2024. - 66 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2024Kovalenko.pdf
dc.description.abstract У роботі розглядаються сучасні тенденції вдосконалення комплексу маркетингу на прикладі ПАТ «Одескабель». Досліджено теоретичні аспекти формування комплексу маркетингу, також розглянуто основні чинники, що впливають на формування маркетингової стратегії. В роботі охарактеризовано етапи формування маркетингових концепцій та надано характеристику основних складових цих концепцій. Проаналізовано господарську та маркетингову діяльність ПАТ «Одескабель». Проаналізовано конкурентне підприємства організації та оцінено його конкурентні переваги, надано багатокутник конкурентоспроможності. Розроблено рекомендації вдосконалення комплексу маркетингу ПАТ «Одескабель», розраховано витрати на вдосконалення комплексу маркетингу та економічну ефективність від запровадження пропозицій. en_US
dc.description.abstract The work examines modern trends in the improvement of the marketing complex using the example of LLC Odeskabel. The theoretical aspects of the formation of the marketing complex were studied, and the main factors affecting the formation of the marketing strategy were also considered. The work describes the stages of marketing concept formation and provides a description of the main components of these concepts. The economic and marketing activities of LLC Odeskabel were analyzed. The competitive enterprise of the organization was analyzed and its competitive advantages were evaluated, a polygon of competitiveness was provided. Recommendations for improving the marketing complex of LLC Odeskabel have been developed, costs for improving the marketing complex and economic efficiency from the introduction of proposals have been calculated.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject комплекс маркетингу en_US
dc.subject комунікації en_US
dc.subject конкуренція en_US
dc.subject маркетингове середовище en_US
dc.subject конкуренція en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject marketing mix en_US
dc.subject communications en_US
dc.subject competition en_US
dc.subject marketing environment en_US
dc.subject competition en_US
dc.title Удосконалення комплексу маркетингу (на прикладі ПАТ «Одескабель») en_US
dc.title.alternative Improvement of the marketing complex (on the example of LLC Odeskabel) en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account