DSpace Repository

Маркетингові дослідження ринку послуг на прикладі ПрАТ «ВФ Україна»

Show simple item record

dc.contributor.author Колеснікова, А.В.
dc.date.accessioned 2024-07-29T09:40:05Z
dc.date.available 2024-07-29T09:40:05Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Колеснікова А.В. Маркетинговi дослiдження ринку послуг на прикладi ПрАТ "ВФ Україна": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анна Володимирiвна Колеснiкова; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2024. - 80 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2024Kolesnikova.pdf
dc.description.abstract У першому розділі «Теоретично-методичні аспекти маркетингових досліджень» досліджено: Сутність, принципи, та інструменти маркетингових досліджень, маркетингові дослідження як інструмент вивчення конкурентного середовища, розглянуто методичні підходи до оцінювання маркетингових досліджень. У другому розділі «Аналіз та оцінка діяльності підприємства ПрАТ «ВФ Україна» охарактеризовано діяльність ПрАТ «ВФ Україна», проведено аналіз маркетингового середовища ПрАТ « ВФ Україна», проаналізовано поточний стан маркетингових досліджень у ПрАТ «ВФ Україна» У третьому розділі «Шляхи удосконалення маркетингових досліджень в контексті управління маркетинговою діяльність ПрАТ «ВФ Україна»» розглянуто застосування інноваційних технологій в межах маркетингових досліджень, сформовані загальні рекомендації з удосконалення процесу проведення маркетингових досліджень як процесу збору та аналізу інформації en_US
dc.description.abstract In the first chapter, "Theoretical and methodological aspects of marketing research", the following are investigated: The essence, principles, and tools of marketing research, marketing research as a tool for studying the competitive environment, methodological approaches to the evaluation of marketing research are considered. In the second chapter, "Analysis and evaluation of the activity of VF Ukraine PJSC, the activities of VF Ukraine PJSC were characterized, the marketing environment of VF Ukraine PJSC was analyzed, and the current state of marketing research at VF Ukraine PJSC was analyzed In the third chapter "Ways of improving marketing research in the context of managing the marketing activities of PJSC VF Ukraine" the application of innovative technologies within the scope of marketing research is considered, general recommendations for improving the process of conducting marketing research as a process of information collection and analysis are formed.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетингові дослідження en_US
dc.subject поведінка споживачів en_US
dc.subject аналіз ринку en_US
dc.subject конкурентний аналіз en_US
dc.subject ринкові тенденції en_US
dc.subject marketing findings en_US
dc.subject consumer behavior en_US
dc.subject market analysis en_US
dc.subject competitive analysis en_US
dc.subject market trends en_US
dc.title Маркетингові дослідження ринку послуг на прикладі ПрАТ «ВФ Україна» en_US
dc.title.alternative "Marketing studies of the services market on the example of PJSC "VF Ukraine" en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account