00 DSpace/Manakin Repository

Маркетингова діяльність підприємства АТ «Вітаміни»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мовчан, А.С.
dc.date.accessioned 2024-07-29T12:07:16Z
dc.date.available 2024-07-29T12:07:16Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Мовчан А.С. Маркетингова дiяльнiсть пiдприємства: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика / Анна Сергiївна Мовчан; Iрина Олександрiвна Жарська. - ОНЕУ, 2024. - 85 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2024Movchan.pdf
dc.description.abstract В умовах динамічного розвитку ринкової економіки та загострення конкуренції на глобальному та національному рівнях, ефективна маркетингова діяльність стає критично важливим фактором забезпечення успіху та сталого розвитку підприємств. Особливо гостро ця проблема постає для фармацевтичної галузі, яка відіграє стратегічну роль у забезпеченні здоров’я та добробуту населення, а також є одним з драйверів економічного зростання країни. В той же час, фармацевтичний ринок характеризується високим рівнем конкуренції, жорстким державним регулюванням, динамічними змінами у споживчих трендах та технологіях, що вимагає від виробників лікарських засобів постійного вдосконалення своїх маркетингових стратегій та практик en_US
dc.description.abstract In the conditions of dynamic development of the market economy and intensifying competition at the global and national levels, effective marketing activity becomes a critically important factor in ensuring the success and sustainable development of enterprises. This problem is especially acute for the pharmaceutical industry, which plays a strategic role in ensuring the health and well-being of the population, and is also one of the drivers of the country's economic growth. At the same time, the pharmaceutical market is characterized by a high level of competition, strict government regulation, dynamic changes in consumer trends and technologies, which requires drug manufacturers to constantly improve their marketing strategies and practices.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject фармацевтична галузь en_US
dc.subject економічне зростання en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject pharmaceutical industry en_US
dc.subject economic growth en_US
dc.subject marketing strategy en_US
dc.title Маркетингова діяльність підприємства АТ «Вітаміни» en_US
dc.title.alternative Marketing activity of JSC "Vitamines" en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу