00 DSpace/Manakin Repository

Використання Інтернет-маркетингу для просування послуг підприємств готельного господарства (на прикладі студентського табору «Економіст»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Маліков, А.Ю.
dc.date.accessioned 2024-08-01T08:18:53Z
dc.date.available 2024-08-01T08:18:53Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Маліков А.Ю. Використання iнтернет-маркетингу для просування послуг пiдприємств готельного господарства на прикладi студентського табору "Економiст": квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою програмою " Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Артем Юрiйович Малiков; наук. кер. Наталя Степанiвна Мартинова. - ОНЕУ, 2024. - 88 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2024Malikov.pdf
dc.description.abstract В роботі розглянуто теоретичні питання стосовно просування готельних послуг за допомогою інструментів Інтернет-маркетингу. Надано характеристику готельного підприємства, видів та готельних послуг. Визначена характеристика Інтернет-маркетингу та його роль при просуванні послуг підприємств готельного господарства. Розглянута теоретична основа питання ефективності та доцільності використання інструментів Інтернет-маркетингу при просуванні готельних послуг, як в комплексі так і окремо. Висвітлено шляхи реалізації оперативного управління комунікаціями підприємств готельного господарства засобами Інтернет-маркетингу. Також здійснено аналіз організаційно-економічної характеристики студентського табору «Економіст». Досліджено стан використовуваних елементів комплексу маркетингу студентського табору «Економіст». Оцінено ефективності інструментів Інтернет-маркетингу в процесі просування послуг студентського табору «Економіст». На основі зробленого дослідження використовуваних інструментів Інтернет-маркетингу студентським табором сформульовано завдання щодо пропозиції вдосконалення застосування інструментів Інтернет-маркетингу в процесі просування послуг студентського табору «Економіст» та розрахунок їхньої доцільності. en_US
dc.description.abstract The paper considers theoretical issues related to the promotion of hotel services using Internet marketing tools. The article describes a hotel enterprise, types and hotel services. The characteristics of Internet marketing and its role in promoting the services of hotel enterprises are defined. The theoretical basis for the efficiency and feasibility of using Internet marketing tools in the promotion of hotel services, both in the complex and separately, is considered. The ways of realisation of operational management of communications of hotel enterprises by means of Internet marketing are highlighted. An analysis of the organisational and economic characteristics of the student camp ‘Economist’ has been carried out. The status of the used elements of the marketing complex of the student camp ‘Economist’ is researched. The effectiveness of Internet marketing tools in the process of promoting the services of the student camp ‘Economist’ has been evaluated. On the basis of the study of the Internet marketing tools used by the student camp, tasks have been formulated to propose improvements in the use of Internet marketing tools in the process of promoting the services of the student camp ‘Economist’ and to calculate their feasibility
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject готельне господарство en_US
dc.subject підприємства готельного господарства en_US
dc.subject готельна послуга en_US
dc.subject просування готельних послуг en_US
dc.subject Інтернет-маркетинг у підприємствах готельного господарства en_US
dc.subject маркетинговими комунікаціями в підприємствах готельного господарства en_US
dc.subject ефективність інструментів Інтернет-маркетингу en_US
dc.subject hotel industry en_US
dc.subject hotel enterprises en_US
dc.subject hotel service en_US
dc.subject promotion of hotel services en_US
dc.subject Internet marketing in hotel enterprises en_US
dc.subject management of marketing communications in hotel enterprises en_US
dc.title Використання Інтернет-маркетингу для просування послуг підприємств готельного господарства (на прикладі студентського табору «Економіст») en_US
dc.title.alternative Applying of Internet marketing for promotion of hotel services (on the example of the Economist student camp) en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу