00 DSpace/Manakin Repository

Маркетингові комунікації ТОВ «АН Юго-Запад» на ринку нерухомості

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шкуренкова, В.М.
dc.date.accessioned 2024-08-12T11:39:15Z
dc.date.available 2024-08-12T11:39:15Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Шкуренкова В.М. Маркетинговi комунiкацiї ТОВ "АН Юго-Запад" на ринку нерухомостi": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Веронiка Михайлiвна Шкуренкова ; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська. - ОНЕУ, 2024. - 68 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2024Shkurenkova.pdf
dc.description.abstract Досліджено теоретичні аспекти формування комплексу маркетингових комунікацій, також розглянуто основні чинники, що впливають на формування маркетингових комунікацій. В роботі охарактеризовано етапи формування маркетингових комунікацій та надано характеристику основних складових. Проаналізовано господарську та маркетингову діяльність ТОВ «АН ЮГО ЗАПАД». Проаналізовано конкурентне середовище організації та оцінено її конкурентні переваги, надано багатокутник конкурентоспроможності. Розроблено рекомендації вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій ТОВ «АН ЮГО ЗАПАД», розраховано витрати на вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій та економічну ефективність від запровадження пропозицій. en_US
dc.description.abstract The paper examines modern trends in the improvement of the marketing communications complex using the example of LLC "Yugo-Zapad". The theoretical aspects of the formation of a complex of marketing communications were studied, and the main factors influencing the formation of marketing communications were also considered. The work describes the stages of marketing communication formation and provides a description of the main components. The economic and marketing activity of LLC "Yugo-Zapad" was analyzed. The competitive environment of the organization was analyzed and its competitive advantages were assessed, a polygon of competitiveness was provided. Recommendations for improving the marketing communications complex of LLC "Yugo-Zapad" were developed, costs for improving the marketing communications complex and economic efficiency from the introduction of proposals were calculated.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject комплекс маркетингу en_US
dc.subject комунікації en_US
dc.subject конкуренція en_US
dc.subject маркетингове середовище en_US
dc.subject конкуренція en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject marketing mix en_US
dc.subject communications en_US
dc.subject competition en_US
dc.subject marketing environment en_US
dc.subject competition en_US
dc.title Маркетингові комунікації ТОВ «АН Юго-Запад» на ринку нерухомості en_US
dc.title.alternative Marketing communications LLC "Yugo-Zapad" on the real estate market en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу