У роботі розглядаються теоретичні аспекти особливості маркетингу роздрібного торгівельного підприємства; розглянуто інструменти та методи аналізу логістичної діяльності; розглянуто теоретичні підходи до визначення стратегій розвитку роздрібного торгівельного підприємства;
Охарактеризовано техніко-економічний стан підприємства ФОП Карасава С.І. Досліджено стратегії розвитку що підприємства ФОП Карасава С.І.
Розроблено пропозиції щодо покращення плану маркетингу підприємства ФОП Карасава С.І.
The paper examines the theoretical aspects of marketing features of a retail enterprise; tools and methods of analysis of logistics activities are considered; theoretical approaches to the definition of retail enterprise development strategies are considered;
The technical and economic condition of the enterprise FOP Karasava S.I. is characterized. The development strategies of the enterprises of FOP Karasava S.I. were studied.
Proposals have been developed to improve the marketing plan of the S.I. Karasava FOP enterprise.