00 DSpace/Manakin Repository

Дуальна форма здобуття вищої освіти в ОНЕУ: сучасний стан та перспективи розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шинкаренко, В.М.
dc.contributor.author Мартинюк, І.В.
dc.contributor.author Shinkarenko, V.
dc.contributor.author Martyniuk, I.
dc.date.accessioned 2024-08-29T08:02:43Z
dc.date.available 2024-08-29T08:02:43Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier УДК 377:378
dc.identifier JEL Classification: A220; I250
dc.identifier.citation Шинкаренко В. М. Дуальна форма здобуття вищої освіти в ОНЕУ: сучасний стан та перспективи розвитку / В. М. Шинкаренко, І. В. Мартинюк // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: збірник наукових праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2024. – № 5-6 (318-319). – С. 93-98. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18428
dc.description.abstract У статті проведено дослідження розвитку та сучасного стану дуальної форми здобуття вищої освіти в Одеському національному економічному університеті. Проаналізовано нормативно-правове підґрунтя дуальної форми здобуття вищої освіти в Україні. Досліджено «Положення про підготовку фахівців за дуальною формою здобуття вищої освіти в Одеському національному економічному університеті». Визначено мету та завдання дуальної форми здобуття вищої освіти. Проаналізовано результати впровадження дуальної форми здобуття вищої освіти на факультеті фінансів та банківської справи за освітньою програмою «Міжнародний банківський бізнес» спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» і на факультеті економіки та управління підприємництвом за освітніми програмами «Економіка, планування та управління бізнесом», «Економіка та стратегія розвитку підприємства» спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля». Досліджено порядок реалізації дуальної форми здобуття вищої освіти за рахунок використання інтегрованої, блочної та інших моделей. Здійснено аналіз процесу реалізації на практиці дуальної форми отримання здобувачами вищої освіти. Досліджено досвід реалізації дуальної форми здобуття вищої освіти шляхом застосування навчання за індивідуальним графіком. Проаналізовано наслідки застосування дуальної форми здобуття вищої освіти. Виявлено її переваги та недоліки для роботодавців та здобувачів вищої освіти. Проаналізовано проблеми імплементації дуальної форми здобуття вищої освіти у заклади вищої освіти України. Запропоновано шляхи подальшого розвитку дуальної форми здобуття вищої освіти в Одеському національному економічному університеті. en_US
dc.description.abstract The article researches the development and current state of the dual form of higher education at the Odesa National University of Economics. The legal basis of the dual form of obtaining higher education in Ukraine is analyzed. The "Regulations on the training of specialists on the dual form of obtaining higher education at the Odessa National University of Economics" are studied. The purpose and tasks of the dual form of obtaining higher education are determined. The results of the implementation of a dual form of higher education at the Faculty of Finance and Banking under the educational program "International Banking Business" specialty 072 "Finance, Banking, Insurance and the Stock Market" and at the Faculty of Economics and Business Management under the educational programs "Economics, Planning" and business management", "Economics and strategy of enterprise development" specialty 076 "Entrepreneurship and trade". The procedure for implementing a dual form of higher education through the use of integrated, block and other models has been studied. An analysis of the process of implementation in practice of the dual form of obtaining higher education is carried out. The experience of implementing a dual form of obtaining higher education through the use of training according to an individual schedule has been studied. The consequences of using a dual form of higher education are analyzed. The consequences of using a dual form of higher education are analyzed. Advantages and disadvantages for employers and students of higher education are revealed. The problems of implementing the dual form of obtaining higher education in higher education institutions of Ukraine are analyzed. Ways of further development of the dual form of obtaining higher education at the Odesa National University of Economics are proposed.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject вища освіта en_US
dc.subject форма освіти en_US
dc.subject дуальна форма en_US
dc.subject здобувач en_US
dc.subject інтегрована модель en_US
dc.subject блочна модель en_US
dc.subject індивідуальний графік en_US
dc.subject higher education en_US
dc.subject form of education en_US
dc.subject dual form en_US
dc.subject student en_US
dc.subject integrated model en_US
dc.subject block model en_US
dc.subject individual schedule en_US
dc.title Дуальна форма здобуття вищої освіти в ОНЕУ: сучасний стан та перспективи розвитку en_US
dc.title.alternative Dual form of obtaining higher education in ONEU: current state and development prospects en_US
dc.type Article en_US
dc.identifier.doi https://doi.org/10.32680/2409-9260-2024-5-6-318-319-93-98
dc.identifier.orcid https://orcid.org/0000-0002-4388-3494
dc.identifier.orcid https://orcid.org/0000-0002-6361-4232


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу