dc.contributor.author |
Ивашко, Л.М. |
|
dc.contributor.author |
Івашко, Л.М. |
|
dc.contributor.author |
Ivashko, L. |
|
dc.date.accessioned |
2014-07-01T09:55:40Z |
|
dc.date.available |
2014-07-01T09:55:40Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Ивашко Л. М. Повышение эффективности экономической деятельности торговой компании с использованием технологий SOCIAL CRM / Л. М. Ивашко, О. А. Юрасова// Формування та ефективність використання фінансових ресурсів в економічній діяльності: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (11-12 квітня 2014 р.). – Чернігів: «Гельветика», 2014. – С. 132-135. |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1957 |
|
dc.description.abstract |
Показано, как применение системы Lithium влияет на эффективность основных клиентоориентированных процессов в непроизводственной компании SEPHORA и на процесс формирования стабильного бренда. |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Показано, як застосування системи Lithium впливає на ефективність основних клієнтоорієнтованих процесів у невиробничій компанії SEPHORA і на процес формування стабільного бренду. |
|
dc.description.abstract |
Shows how the system Lithium affect the performance of key customer-oriented processes in non-production company SEPHORA and on the formation of stable brand. |
|
dc.language.iso |
ru |
ru_RU |
dc.publisher |
«Гельветика» |
ru_RU |
dc.subject |
информационные технологии |
ru_RU |
dc.subject |
социальные клиентоориентированные системы |
ru_RU |
dc.subject |
клиентоориентированные технологии |
ru_RU |
dc.subject |
бренд |
ru_RU |
dc.subject |
інформаційні технології |
ru_RU |
dc.subject |
соціальні клієнтоорієнтовані системи |
ru_RU |
dc.subject |
клієнтоорієнтовані технології |
ru_RU |
dc.subject |
бренд |
ru_RU |
dc.subject |
information technology |
ru_RU |
dc.subject |
customer-oriented social system |
ru_RU |
dc.subject |
-oriented technology |
ru_RU |
dc.subject |
the brand |
ru_RU |
dc.title |
Повышение эффективности экономической деятельности торговой компании с использованием технологий SOCIAL CRM |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Підвищення ефективності економічної діяльності торгової компанії з використанням технологій SOCIAL CRM |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Increase of efficiency of economic activities of trading companies using technologies SOCIAL CRM |
ru_RU |
dc.type |
Article |
ru_RU |