00 DSpace/Manakin Repository

Проблеми кон’юнктурних досліджень ринків товарів та послуг в Україні

Показати скорочений опис матеріалу

dc.date.accessioned 2014-08-19T13:23:52Z
dc.date.available 2014-08-19T13:23:52Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Проблеми кон’юнктурних досліджень ринків товарів та послуг в Україні: монографія / під науковим керівництвом д.е.н., професора А. І. Ковальова. – Одеса: Атлант, 2010. – 266 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2127
dc.description.abstract Основним результатом дослідження є вивчення особливостей ситуації на ринках товарів та послуг України та її регіонів, розробка рекомендацій щодо вдосконалення кон’юнктурної роботи. В монографії теоретично обґрунтуванні та розроблені методичні рекомендації щодо організації досліджень кон'юнктури, оцінювання потенціалу та основних пропорцій ринків товарів та послуг. Наукова новизна одержаних результатів полягає в подальшому розвитку теоретичних положень і практичних засад оцінювання й прогнозування кон'юнктури ринків окремих видів товарів та послуг для оптимізації прийняття управлінських рішень за умов стихійності та випадкової дії ринкових чинників. Уточнено поняття «кон'юнктура ринку», «ризик», «невизначеність». Відпрацьована класифікація кон’юнктурних показників та методів аналізу економічної кон'юнктури. Узагальнено порядок організації кон'юнктурних досліджень ринків товарів та послуг. Набули подальшого розвитку методичні положення щодо аналізу, оцінки й прогнозування основних показників кон'юнктури окремих товарних ринків та ринків послуг. Видання призначене для фахівців, аспірантів, магістрантів та студентів. ru_RU
dc.description.abstract Основным результатом исследования является изучение ситуации на рынках товаров и услуг Украины и ее регионов, разработка рекомендаций по совершенствованию конъюнктурной работы. В монографии теоретически обоснованы и разработаны методические рекомендации по организации конъюнктурных исследований, оценке потенциала и основных пропорций рынков товаров и услуг. Научная новизна исследования заключается в дальнейшем развитии теоретических положений и практических основ оценки и прогнозирования конъюнктуры рынков отдельных видов товаров и услуг для оптимизации принятия управленческих решений в условиях стихийности и воздействия рыночных факторов. Уточнено понятие «конъюнктура рынка», «риск», «неопределенность». Отработанна классификация конъюнктурных показателей и методов анализа экономической конъюнктуры. Обобщено порядок организации конъюнктурных исследований рынков товаров и услуг. Получили дальнейшее развитие методические положения по анализу, оценке и прогнозированию основных показателей конъюнктуры отдельных товарных рынков и рынков услуг. Издание предназначено для специалистов, аспирантов, магистрантов и студентов.
dc.description.abstract The main result of the study is to investigate the situation on the markets of goods and services of Ukraine and its regions, development of recommendations on improvement of market intelligence. The monograph is theoretically proved and developed recommendations on the organization of market research, capacity assessment and the basic proportions of the markets of goods and services. Scientific novelty of research consists in the further development of theoretical principles and practical framework for assessing and forecasting the market of certain goods and services to optimize decision-making in conditions of spontaneous and impact of market factors. The notion of "market", "risk", "uncertainty". Spent classification of conjunctural indicators and methods of analysis of the economic situation. Summarizes the organization of market research of markets of goods and services. Received further development of methodologies for the analysis, assessment and forecasting of key indicators of the situation with the individual commodity markets and services markets. The publication is intended for professionals, graduate students, undergraduates and students.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Атлант ru_RU
dc.subject ринок ru_RU
dc.subject кон’юнктура ru_RU
dc.subject ринкова пропозиція ru_RU
dc.subject ринковий попит ru_RU
dc.subject ринок послуг ru_RU
dc.subject товарний ринок ru_RU
dc.subject кон’юнктурні показники ru_RU
dc.subject потенціал ринку ru_RU
dc.subject інновації ru_RU
dc.subject управління ru_RU
dc.subject рынок ru_RU
dc.subject конъюнктура ru_RU
dc.subject рыночное предложение ru_RU
dc.subject рыночный спрос ru_RU
dc.subject рынок услуг ru_RU
dc.subject товарный рынок ru_RU
dc.subject конъюнктурные показатели ru_RU
dc.subject потенциал рынка ru_RU
dc.subject инновации ru_RU
dc.subject управление ru_RU
dc.subject market ru_RU
dc.subject conjuncture ru_RU
dc.subject market supply ru_RU
dc.subject market demand ru_RU
dc.subject services market ru_RU
dc.subject commodity market ru_RU
dc.subject market indicators ru_RU
dc.subject market potential ru_RU
dc.subject innovations ru_RU
dc.subject management ru_RU
dc.title Проблеми кон’юнктурних досліджень ринків товарів та послуг в Україні ru_RU
dc.title.alternative Проблемы конъюнктурных исследований рынков товаров и услуг в Украине ru_RU
dc.title.alternative Problems of conjuncture studies of goods and services markets in Ukraine ru_RU
dc.type Monograph ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу