У монографії розглянуто теоретичні засади формування ринку як економічної основи розвитку сфери туристичних послуг, обґрунтовано принципи його ідентифікації та структуризації, проаналізовано підходи до виділення певних спеціалізованих туристичних ринків та визначено їх специфічні ознаки, здійснено всебічний аналіз сучасного стану, проблем та тенденцій розвитку окремих спеціалізованих ринків.
В монографии рассмотрены теоретические основы формирования рынка как экономической основы развития сферы туристических услуг, обоснованы принципы его идентификации и структуризации, проанализированы подходы к выделению определенных специализированных туристических рынков и определены их специфические признаки, осуществлен всесторонний анализ современного состояния, проблем и тенденций развития отдельных специализированных рынков.
In the monograph theoretical basics of formation of the market as economic basis of development of the sphere of tourist services are covered, the principles of its identification and structurization are proved, approaches to allocation of certain specialized tourist markets are analysed and their specific signs are defined, the comprehensive analysis of a current state, problems and tendencies of development of the separate specialized markets is carried out.