dc.contributor.author |
Gorlova, O. |
|
dc.contributor.author |
Горлова, О.П. |
|
dc.contributor.author |
Горлова, Е.П. |
|
dc.date.accessioned |
2015-06-11T12:33:32Z |
|
dc.date.available |
2015-06-11T12:33:32Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Gorlova O. ISO standards and quality costs as instruments of companies ‘ competitive advantage / O. Gorlova, M. Grzybowska-Brzezińska, I. Żuchowski // “Socio-economic Research Bulletin”: collection of scientific works / ed.board Zveryakov M. I. et al. – Odessa: ONEU, 2009. – ISSUE 3 (46), P. 1. - P. 44-51. |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3115 |
|
dc.description.abstract |
This article examines the selected instruments of quality policy. The importance of quality changes over time, because nowadays it is seen not as a target but as a way of functioning of the entire organization. The company, which can operate in a competitive market, must invest in quality. Evaluation of the effectiveness of the quality management system can be developed by analyzing the cost of a quality that can draw attention to the prevention of deficiency. |
ru_RU |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто окремі інструменти політики якості підприємства. Вагомість чинника якості на підприємстві змінюєть з часом. Сьогодні якість розглядається не як мета, я як спосіб функціонування всієї організації. Компанія, яка конкурує на ринку, мусить інвестувати у якість. Оцінка ефективності системи управління якістю може здійснюватись на підставі аналізу витрат, пов’язаних з якістю, що дозволить сконцентрувати увагу на запобіганні виникненню невідповідностей. |
|
dc.description.abstract |
В статье рассмотрены некоторые инструменты политики качества предприятия. Значимость фактора качества на предприятии со временем изменяется. В настоящее время качество рассматривается не как цель, а как способ функционирования всей организации. Компания, которая конкурирует на рынке, должна инвестировать в качество. Оценка эффективности системы управления качеством может проводится на основе анализа расходов, связанных с качеством, что позволит сконцентрировать внимание на предупреждении возникновения несоответствий. |
|
dc.language.iso |
en |
ru_RU |
dc.publisher |
ONEU |
ru_RU |
dc.subject |
ISO standards |
ru_RU |
dc.subject |
competitiveness |
ru_RU |
dc.subject |
quality costs |
ru_RU |
dc.subject |
стандарти ISO |
ru_RU |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
ru_RU |
dc.subject |
витрати |
ru_RU |
dc.subject |
пов’язані з якістю |
ru_RU |
dc.subject |
стандарты ISO |
ru_RU |
dc.subject |
конкурентоспособность |
ru_RU |
dc.subject |
расходы |
ru_RU |
dc.subject |
связанные с качеством |
ru_RU |
dc.title |
ISO standards and quality costs as instruments of companies ‘ competitive advantage |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Стандарти ISO та витрати, пов’язані з якістю, як інструменти конкурентної переваги компаній |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Стандарты ISO и расходы, связанные с качеством, как инструменты конкурентного преимущества компаний |
ru_RU |
dc.type |
Article |
ru_RU |