00 DSpace/Manakin Repository

Ризик-менеджмент стратегічного маркетингу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гуржій, Н.М.
dc.date.accessioned 2015-06-15T08:23:23Z
dc.date.available 2015-06-15T08:23:23Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Гуржій Н. М. Ризик-менеджмент стратегічного маркетингу / Н. М. Гуржій // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 1 (48). – С. 70-76. ru_RU
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3128
dc.description.abstract У статті розкрито сутність категорії «маркетинговий ризик». Обґрунтовано і рекомендовано алгоритм процесу управління стратегічними маркетинговими ризиками. Автором запропоновано методику детальної оцінки рівня стратегічного маркетингового ризику підприємства. Essence of category «marketing risk» is exposed in the article. The algorithm of process is made to order management strategic marketing by risks. The method of detailed estimation of level of strategic marketing risk of enterprise is offered by the author. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Одеський національний економічний університет ru_RU
dc.title Ризик-менеджмент стратегічного маркетингу ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу