00 DSpace/Manakin Repository

Маркетингова діяльність промислового підприємства на фінансовому ринку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Калиниченко, М.П.
dc.date.accessioned 2015-08-17T12:57:52Z
dc.date.available 2015-08-17T12:57:52Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Калиниченко М. П. Маркетингова діяльність промислового підприємства на фінансовому ринку / М. П. Калиниченко // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 2 (49), Ч. 2. – С. 34-39. ru_RU
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3223
dc.description.abstract У статті розглянуто проблемні питання концепції фінансового маркетингу промислових підприємств: неоднозначність сутності, відсутність науково-методичної бази та досвіду організації цілеспрямованої роботи н а ф інансовому ринку т ощо. Розкрито пріоритетні напрями використання концепції маркетингу фінансів для усунення ринкових протиріч та інформаційної асиметрії між суб’єктами фінансового ринку. The article raises problem issues of the concept of financial marketing in industrial enterprises: the ambiguity of the essence, the lack of scientific-methodological basis and lack of experience of organization of focused activities on financial market etc. The priority directions of use of the marketing finance concept to eliminate market contradictions and information asymmetry between entities of financial market are defined. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Одеський національний економічний університет ru_RU
dc.title Маркетингова діяльність промислового підприємства на фінансовому ринку ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу