DSpace Repository

Управління емоціями та враженнями клієнтів

Show simple item record

dc.contributor.author Петриченко, П.А.
dc.contributor.author Петриченко, П.А.
dc.contributor.author Petrychenko, P.
dc.date.accessioned 2015-09-11T10:34:18Z
dc.date.available 2015-09-11T10:34:18Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Петриченко П. А. Управління емоціями та враженнями клієнтів / П. А. Петриченко // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2014. – Вип. 2 (53). – С. 232-238. ru_RU
dc.identifier.issn 2313-4569
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3545
dc.description http://vsed.oneu.edu.ua ru_RU
dc.description.abstract У статті розглянуто основні поняття управління емоціями та враженнями клієнтів, які сприймаються як основні ресурси фірми. Визначено переваги маркетингу вражень порівняно з традиційною маркетинговою концепцією та принципи масової персоналізації у відносинах зі споживачами. Обґрунтовано складові моделі цінності туристичних продуктів та послуг. В статье рассмотрены основные понятия управления эмоциями и впечатлениями клиентов, которые воспринимаются как основные ресурсы фирмы. Определены преимущества маркетинга впечатлений по сравнению с традиционной маркетинговой концепции и принципы массовой персонализации в отношениях с потребителями. Обоснованы составляющие модели ценности туристических продуктов и услуг. The basic concepts of emotions management and experiences of customers who are perceived as the main corporate resources are described in the article. The advantages of experiential marketing compared to traditional marketing and principles of mass personalization with consumers are presented. Components of value model of tourism products and services are determined. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Одеський національний економічний університет ru_RU
dc.subject управління емоціями ru_RU
dc.subject управління враженнями ru_RU
dc.subject клієнти ru_RU
dc.subject управление эмоциями ru_RU
dc.subject управление впечатлениями ru_RU
dc.subject клиенты ru_RU
dc.subject managing emotions ru_RU
dc.subject managing impressions ru_RU
dc.subject customers ru_RU
dc.title Управління емоціями та враженнями клієнтів ru_RU
dc.title.alternative Управление эмоциями и впечатлениями клиентов ru_RU
dc.title.alternative Managing emotions and experiences of clients ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account