DSpace Repository

Проинновационная бизнес-культура и конкурентоспособность

Show simple item record

dc.contributor.author Дворжак, И.
dc.date.accessioned 2015-09-15T08:04:54Z
dc.date.available 2015-09-15T08:04:54Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Дворжак И. Проинновационная бизнес-культура и конкурентоспособность / И. Дворжак // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2014. – Вип. 3 (54). – С. 95-99. ru_RU
dc.identifier.issn 2313-4569
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3575
dc.description http://vsed.oneu.edu.ua ru_RU
dc.description.abstract В статье рассмотрены проблемы реализации инноваций в контексте повышения конкурентоспособности компаний и государств на примере Чешской республики. Особое внимание уделено важным аспектам инновационного развития и внедрения проинновационной культуры в компаниях. Отмечена важная роль в эффективной реализации инноваций и повышении конкурентоспособности компаний так называемых «чемпионов» или «промоторов». Problems of implementation of innovations in the context of improving the competitiveness of companies and states on the example of the Czech Republic are considered in the article. Particular attention is paid to important aspects of the innovative development and implemen-tation of proinnovative culture in the company. An important role of the so called «champions» or «promotors» in the effective implementation of innovation and improvement of companies’ competitiveness is mentioned. ru_RU
dc.language.iso ru ru_RU
dc.publisher Одеський національний економічний університет ru_RU
dc.title Проинновационная бизнес-культура и конкурентоспособность ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account