00 DSpace/Manakin Repository

Маркетингові дослідження локального ринку: значення та проблеми здійснення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Луговська, І.А.
dc.contributor.author Воробйов, А.А.
dc.contributor.author Луговская, И.А.
dc.contributor.author Воробьев, А.А.
dc.contributor.author Lugovska, I.
dc.contributor.author Vorobiov, A.
dc.date.accessioned 2016-02-23T11:19:29Z
dc.date.available 2016-02-23T11:19:29Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Маркетингові дослідження локального ринку: значення та проблеми здійснення / І. А. Луговська, А. А. Воробйов // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет . – Одеса, 2015. – № 56 (1). – С. 71–77.– ISSN 2313-4569. ru_RU
dc.identifier.issn 2313-4569
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4527
dc.description.abstract У статті систематизовано та узагальнено підходи до визначення маркетингових досліджень, на основі чого сформульовано авторське визначення маркетингових досліджень локального ринку. Розглянуто маркетингове дослідження локального ринку як джерело достовірної та надійної інформації для підприємства. Доведено доцільність використання маркетингових досліджень як центральної керівної функції управління підприємством на локальному ринку. ru_RU
dc.description.abstract В статье систематизированы и обобщены подходы к определению маркетинговых исследований, на основе чего сформулировано авторское определение маркетинговых исследований локального рынка. Рассмотрено маркетинговое исследование локального рынка как источник достоверной и надежной информации для предприятия. Доказана целесообразность использования маркетинговых исследований как центральной руководящей функции управления предприятием на локальном рынке.
dc.description.abstract The systematization and generalization of approaches to the definition of marketing research are presented in the article, based on which the authorial definition of marketing research of local market is set. Marketing research of local market as a source of reliable information for an enterprise is considered. Expediency of drawing on marketing research as to the central leading function of management by an enterprise at the local market is well-proven.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject система маркетингових досліджень підприємства ru_RU
dc.subject функції маркетингового управління ru_RU
dc.subject маркетингова інформація ru_RU
dc.subject процеси маркетингового дослідження на локальному рівні ru_RU
dc.subject система маркетинговых исследований предприятия ru_RU
dc.subject функции маркетингового управления ru_RU
dc.subject маркетинговая информация ru_RU
dc.subject процессы маркетингового исследования на локальном уровне ru_RU
dc.subject system of marketing researches of enterprise ru_RU
dc.subject function of marketing management ru_RU
dc.subject marketing information ru_RU
dc.subject processes of marketing research at local level ru_RU
dc.title Маркетингові дослідження локального ринку: значення та проблеми здійснення ru_RU
dc.title.alternative Маркетинговые исследования локального рынка: значения и проблемы реализации ru_RU
dc.title.alternative Marketing research of the local market: importance and problems of realization ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу