У статті викладено напрями впорядкування системи нормативно-законодавчого регулювання маркетингової діяльності малих виробничих підприємств. Обґрунтовано окремі проблемні аспекти, стан та ефективність реалізації державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності та її вплив на розвиток підприємництва. Висвітлено основні проблеми та перешкоди, що існують на шляху розвитку малого підприємництва в сфері державного регулювання.
В статье изложены направления упорядочивания системы нормативно-законодательного регулирования маркетинговой деятельности малых производственных предприятий. Обоснованы отдельные проблемные аспекты, состояние и эффективность реализации государственной регуляторной политики в сфере хозяйственной деятельности и ее влияние на развитие предпринимательства. Освещены основные проблемы и препятствия, существующие на пути развития малого предпринимательства в сфере государственного регулирования.
The article presents directions of ordering of legal regulation system of the marketing of small manufacturing enterprises. Some problematic aspects of the status and effectiveness of state regulatory policy in economic activity and its impact on business development are grounded. The basic problems and obstacles that exist in the development of small business in the area of regulation are highlighted.