Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Богач, О.В. | |
dc.contributor.author | Богач, Е.В. | |
dc.contributor.author | Bogach, E. | |
dc.date.accessioned | 2016-03-18T12:09:36Z | |
dc.date.available | 2016-03-18T12:09:36Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Богач О. В. Кіберпростір і перспектива соціалізації особистості старшокласників / О. В. Богач // Психологічні перспективи. Спеціальний випуск: Проблеми кіберагресії. – Київ: Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, 2012. – Т. 1. – С. 158-167. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4586 | |
dc.description.abstract | На сучасному етапі розвитку людства комп’ютерні та інформаційно-телекомунікаційні технології набувають все більшого значення. Завдяки швидкому вдосконаленню Інтернету, мережа кіберпростору перетворилася з системи передачі інформації на особливий вид віртуальної реальності. Тому дослідження особливостей кіберсоціалізації та моделювання її наслідків у процесі розвитку особистості старшокласників є однією з актуальних задач психології. | ru_RU |
dc.description.abstract | На современном этапе развития человечества компьютерные и информационно-телекоммуникационные технологии приобретают все большее значение. Благодаря быстрому развитию Интернета, киберпространство трансформировалось из системы передачи информации в особенный вид виртуальной реальности. Поэтому исследование особенностей киберсоциализации и моделирование ее последствий в процессе развития личности старшеклассников является одной из актуальных задач психологии. | |
dc.description.abstract | At the present stage of human development, and computer information and communication technologies are becoming increasingly important. Due to the rapid improvement of the Internet, cyberspace has become a system of information transfer to a special kind of virtual reality. Therefore, research and modeling features kibersotsializatsii its implications in the development of the individual high school is one of the urgent tasks of psychology. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Інститут соціальної та політичної психології НАПН України | ru_RU |
dc.subject | інтерактивний кіберпростір | ru_RU |
dc.subject | старшокласники | ru_RU |
dc.subject | віртуальне інформаційне середовище | ru_RU |
dc.subject | особливості віртуальної комунікації | ru_RU |
dc.subject | користувач інтернету | ru_RU |
dc.subject | соціалізація | ru_RU |
dc.subject | интерактивное киберпространство | ru_RU |
dc.subject | старшеклассники | ru_RU |
dc.subject | виртуальная информационная среда | ru_RU |
dc.subject | особенности виртуальной коммуникации | ru_RU |
dc.subject | пользователь интернета | ru_RU |
dc.subject | социализация | ru_RU |
dc.subject | interactive cyberspace | ru_RU |
dc.subject | high school | ru_RU |
dc.subject | virtual information environment | ru_RU |
dc.subject | especially virtual communication | ru_RU |
dc.subject | the internet user | ru_RU |
dc.subject | socialization | ru_RU |
dc.title | Кіберпростір і перспектива соціалізації особистості старшокласників | ru_RU |
dc.title.alternative | Киберпространство и перспектива социализации личности старшеклассников | ru_RU |
dc.title.alternative | Cyberspace and the prospect of socialization of the person of high school | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |