dc.contributor.author |
Богач, О.В. |
|
dc.contributor.author |
Богач, Е.В. |
|
dc.contributor.author |
Bogach, E. |
|
dc.date.accessioned |
2016-03-18T12:56:31Z |
|
dc.date.available |
2016-03-18T12:56:31Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Богач О. В. Вікові особливості морального розвитку старшокласників як предмет психологічного аналізу / О. В. Богач, А. В. Ковальова // Проблеми загальної та педагогічної психології: збірник наукових праць інституту психології імені Г. С. Костюка АПН України / за ред. С. Д. Максименка. – Київ: «ГНОЗІС», 2014. – С. 43-49. |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4588 |
|
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано особливості ціннісно-смислової сфери особистості сучасних старшокласників. Розв’язання ключових для періоду ранньої юності задач – особистісного та професійного виборів, які за своєю суттю є завжди моральними, потребує від особистості певного морального розвитку. Загальними тенденціями зростання моральності старшокласників є розвиток їх самосвідомості, абстрактного мислення, вольових якостей, відповідальності, формування власної системи цінностей, світогляду тощо. У період ранньої юності також активізуються процеси саморегуляції та саморефлексії. Моральний розвиток особистості вперше досягає такого рівня, коли стає можливим усвідомлене та відповідальне здійснення моральних вчинків у значущому для неї соціальному оточенні. |
ru_RU |
dc.description.abstract |
В статье проанализированы особенности ценностно-смысловой сферы современных старшеклассников. Решение ключевых для периода ранней юности задач – личностного и профессионального выборов, которые по своей сути являются всегда моральными, требует от личности определенных показателей морального развития. Общей тенденцией развития личности в период ранней юности является повышение уровня самосознания, развитие абстрактного мышления, волевых качеств, ответственности, формирование собственной системы ценностей, мировоззрения и т. д. У старшеклассников также активизируются процессы саморегуляции и саморефлексии. Нравственное развитие личности в этот период впервые достигает такого уровня, когда становится возможным осознанное и ответственное осуществление нравственных поступков. |
|
dc.description.abstract |
The features of value-sense sphere of modern high school students are analyzed in this article. The solving of key objectives of the early youth- personal and professional choices, which, as they, essentially, are moral, require certain ethical development. The High school students` main tendencies of the growing morality are the development their self-awareness, abstract thinking, volitional qualities, responsibility and formation their own system of values, philosophy and so on. The processes of self-regulation and self-reflection are activated during the early youth. The moral development of the individual reaches a level where it is possible to exercise a conscious and responsible moral behavior into meaningful to her social environment for the first time. |
|
dc.language.iso |
uk |
ru_RU |
dc.publisher |
ГНОЗІС |
ru_RU |
dc.subject |
старшокласники |
ru_RU |
dc.subject |
рання юність |
ru_RU |
dc.subject |
моральний розвиток |
ru_RU |
dc.subject |
інтереси |
ru_RU |
dc.subject |
ціннісні орієнтації |
ru_RU |
dc.subject |
світогляд |
ru_RU |
dc.subject |
самосвідомість |
ru_RU |
dc.subject |
активна моральна позиція |
ru_RU |
dc.subject |
моральні здібності |
ru_RU |
dc.subject |
старшеклассники |
ru_RU |
dc.subject |
ранняя юность |
ru_RU |
dc.subject |
нравственное развитие |
ru_RU |
dc.subject |
интересы |
ru_RU |
dc.subject |
ценностные ориентации |
ru_RU |
dc.subject |
мировоззрение |
ru_RU |
dc.subject |
самосознание |
ru_RU |
dc.subject |
активная нравственная позиция |
ru_RU |
dc.subject |
нравственные способности |
ru_RU |
dc.subject |
high school students |
ru_RU |
dc.subject |
early youth |
ru_RU |
dc.subject |
ethical development |
ru_RU |
dc.subject |
interests |
ru_RU |
dc.subject |
value orientations |
ru_RU |
dc.subject |
world view |
ru_RU |
dc.subject |
self-consciousness |
ru_RU |
dc.subject |
active moral position |
ru_RU |
dc.subject |
moral capabilities |
ru_RU |
dc.title |
Вікові особливості морального розвитку старшокласників як предмет психологічного аналізу |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Возрастные особенности нравственного развития старшеклассников как предмет психологического анализа |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Age features of moral development of high school students as a subject of psychological analysis |
ru_RU |
dc.type |
Article |
ru_RU |