00 DSpace/Manakin Repository

Вікові особливості морального розвитку старшокласників як предмет психологічного аналізу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Богач, О.В.
dc.contributor.author Богач, Е.В.
dc.contributor.author Bogach, E.
dc.date.accessioned 2016-03-18T12:56:31Z
dc.date.available 2016-03-18T12:56:31Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Богач О. В. Вікові особливості морального розвитку старшокласників як предмет психологічного аналізу / О. В. Богач, А. В. Ковальова // Проблеми загальної та педагогічної психології: збірник наукових праць інституту психології імені Г. С. Костюка АПН України / за ред. С. Д. Максименка. – Київ: «ГНОЗІС», 2014. – С. 43-49. ru_RU
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4588
dc.description.abstract У статті проаналізовано особливості ціннісно-смислової сфери особистості сучасних старшокласників. Розв’язання ключових для періоду ранньої юності задач – особистісного та професійного виборів, які за своєю суттю є завжди моральними, потребує від особистості певного морального розвитку. Загальними тенденціями зростання моральності старшокласників є розвиток їх самосвідомості, абстрактного мислення, вольових якостей, відповідальності, формування власної системи цінностей, світогляду тощо. У період ранньої юності також активізуються процеси саморегуляції та саморефлексії. Моральний розвиток особистості вперше досягає такого рівня, коли стає можливим усвідомлене та відповідальне здійснення моральних вчинків у значущому для неї соціальному оточенні. ru_RU
dc.description.abstract В статье проанализированы особенности ценностно-смысловой сферы современных старшеклассников. Решение ключевых для периода ранней юности задач – личностного и профессионального выборов, которые по своей сути являются всегда моральными, требует от личности определенных показателей морального развития. Общей тенденцией развития личности в период ранней юности является повышение уровня самосознания, развитие абстрактного мышления, волевых качеств, ответственности, формирование собственной системы ценностей, мировоззрения и т. д. У старшеклассников также активизируются процессы саморегуляции и саморефлексии. Нравственное развитие личности в этот период впервые достигает такого уровня, когда становится возможным осознанное и ответственное осуществление нравственных поступков.
dc.description.abstract The features of value-sense sphere of modern high school students are analyzed in this article. The solving of key objectives of the early youth- personal and professional choices, which, as they, essentially, are moral, require certain ethical development. The High school students` main tendencies of the growing morality are the development their self-awareness, abstract thinking, volitional qualities, responsibility and formation their own system of values, philosophy and so on. The processes of self-regulation and self-reflection are activated during the early youth. The moral development of the individual reaches a level where it is possible to exercise a conscious and responsible moral behavior into meaningful to her social environment for the first time.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher ГНОЗІС ru_RU
dc.subject старшокласники ru_RU
dc.subject рання юність ru_RU
dc.subject моральний розвиток ru_RU
dc.subject інтереси ru_RU
dc.subject ціннісні орієнтації ru_RU
dc.subject світогляд ru_RU
dc.subject самосвідомість ru_RU
dc.subject активна моральна позиція ru_RU
dc.subject моральні здібності ru_RU
dc.subject старшеклассники ru_RU
dc.subject ранняя юность ru_RU
dc.subject нравственное развитие ru_RU
dc.subject интересы ru_RU
dc.subject ценностные ориентации ru_RU
dc.subject мировоззрение ru_RU
dc.subject самосознание ru_RU
dc.subject активная нравственная позиция ru_RU
dc.subject нравственные способности ru_RU
dc.subject high school students ru_RU
dc.subject early youth ru_RU
dc.subject ethical development ru_RU
dc.subject interests ru_RU
dc.subject value orientations ru_RU
dc.subject world view ru_RU
dc.subject self-consciousness ru_RU
dc.subject active moral position ru_RU
dc.subject moral capabilities ru_RU
dc.title Вікові особливості морального розвитку старшокласників як предмет психологічного аналізу ru_RU
dc.title.alternative Возрастные особенности нравственного развития старшеклассников как предмет психологического анализа ru_RU
dc.title.alternative Age features of moral development of high school students as a subject of psychological analysis ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу