Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Богач, О.В. | |
dc.contributor.author | Богач, Е.В. | |
dc.contributor.author | Bogach, E. | |
dc.date.accessioned | 2016-03-18T12:56:31Z | |
dc.date.available | 2016-03-18T12:56:31Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Богач О. В. Вікові особливості морального розвитку старшокласників як предмет психологічного аналізу / О. В. Богач, А. В. Ковальова // Проблеми загальної та педагогічної психології: збірник наукових праць інституту психології імені Г. С. Костюка АПН України / за ред. С. Д. Максименка. – Київ: «ГНОЗІС», 2014. – С. 43-49. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4588 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано особливості ціннісно-смислової сфери особистості сучасних старшокласників. Розв’язання ключових для періоду ранньої юності задач – особистісного та професійного виборів, які за своєю суттю є завжди моральними, потребує від особистості певного морального розвитку. Загальними тенденціями зростання моральності старшокласників є розвиток їх самосвідомості, абстрактного мислення, вольових якостей, відповідальності, формування власної системи цінностей, світогляду тощо. У період ранньої юності також активізуються процеси саморегуляції та саморефлексії. Моральний розвиток особистості вперше досягає такого рівня, коли стає можливим усвідомлене та відповідальне здійснення моральних вчинків у значущому для неї соціальному оточенні. | ru_RU |
dc.description.abstract | В статье проанализированы особенности ценностно-смысловой сферы современных старшеклассников. Решение ключевых для периода ранней юности задач – личностного и профессионального выборов, которые по своей сути являются всегда моральными, требует от личности определенных показателей морального развития. Общей тенденцией развития личности в период ранней юности является повышение уровня самосознания, развитие абстрактного мышления, волевых качеств, ответственности, формирование собственной системы ценностей, мировоззрения и т. д. У старшеклассников также активизируются процессы саморегуляции и саморефлексии. Нравственное развитие личности в этот период впервые достигает такого уровня, когда становится возможным осознанное и ответственное осуществление нравственных поступков. | |
dc.description.abstract | The features of value-sense sphere of modern high school students are analyzed in this article. The solving of key objectives of the early youth- personal and professional choices, which, as they, essentially, are moral, require certain ethical development. The High school students` main tendencies of the growing morality are the development their self-awareness, abstract thinking, volitional qualities, responsibility and formation their own system of values, philosophy and so on. The processes of self-regulation and self-reflection are activated during the early youth. The moral development of the individual reaches a level where it is possible to exercise a conscious and responsible moral behavior into meaningful to her social environment for the first time. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | ГНОЗІС | ru_RU |
dc.subject | старшокласники | ru_RU |
dc.subject | рання юність | ru_RU |
dc.subject | моральний розвиток | ru_RU |
dc.subject | інтереси | ru_RU |
dc.subject | ціннісні орієнтації | ru_RU |
dc.subject | світогляд | ru_RU |
dc.subject | самосвідомість | ru_RU |
dc.subject | активна моральна позиція | ru_RU |
dc.subject | моральні здібності | ru_RU |
dc.subject | старшеклассники | ru_RU |
dc.subject | ранняя юность | ru_RU |
dc.subject | нравственное развитие | ru_RU |
dc.subject | интересы | ru_RU |
dc.subject | ценностные ориентации | ru_RU |
dc.subject | мировоззрение | ru_RU |
dc.subject | самосознание | ru_RU |
dc.subject | активная нравственная позиция | ru_RU |
dc.subject | нравственные способности | ru_RU |
dc.subject | high school students | ru_RU |
dc.subject | early youth | ru_RU |
dc.subject | ethical development | ru_RU |
dc.subject | interests | ru_RU |
dc.subject | value orientations | ru_RU |
dc.subject | world view | ru_RU |
dc.subject | self-consciousness | ru_RU |
dc.subject | active moral position | ru_RU |
dc.subject | moral capabilities | ru_RU |
dc.title | Вікові особливості морального розвитку старшокласників як предмет психологічного аналізу | ru_RU |
dc.title.alternative | Возрастные особенности нравственного развития старшеклассников как предмет психологического анализа | ru_RU |
dc.title.alternative | Age features of moral development of high school students as a subject of psychological analysis | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |