00 DSpace/Manakin Repository

Послуга як об’єкт товарознавства: організація та контроль за якістю

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Траченко, Л.А.
dc.contributor.author Траченко, Л.А.
dc.contributor.author Trachenko, L.
dc.date.accessioned 2016-05-31T08:00:45Z
dc.date.available 2016-05-31T08:00:45Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Траченко Л. А. Послуга як об’єкт товарознавства: організація та контроль за якістю: навчальний посібник / Л. А. Траченко. – Одеса: ОНЕУ, 2012. – 152 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4735
dc.description.abstract Розглянуто теоретико-методичні та практичні аспекти щодо процесу надання послуг у ринкових умовах, класифікації, стандартизації, сертифікації. Особливу увага надано питанням управління якістю послуг, зокрема, щодо впровадження систем менеджменту якості відповідно до вимог міжнародних стандартів ISO серії 9000. ru_RU
dc.description.abstract Рассмотрены теоретико-методические и практические аспекты касательно процесса предоставления услуг в рыночных условиях, классификации, стандартизации, сертификации. Особое внимание уделено вопросам управления качеством услуг, в частности, по внедрению систем менеджмента качества в соответствии с требованиями международных стандартов ISO серии 9000.
dc.description.abstract We consider the theoretical and methodological and practical issues concerning the process of providing services in market conditions, classification, standardization, certification. Particular attention is paid to the quality management services, in particular, for the implementation of quality management systems in accordance with the requirements of international standards ISO series 9000.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject об’єкт товарознавства ru_RU
dc.subject класифікація ru_RU
dc.subject стандартизація ru_RU
dc.subject сертифікація ru_RU
dc.subject ліцензування ru_RU
dc.subject конкуренція ru_RU
dc.subject сервіс ru_RU
dc.subject життєвий цикл послуги ru_RU
dc.subject модель цінності послуги ru_RU
dc.subject управління якістю ru_RU
dc.subject організація процесу надання послуг ru_RU
dc.subject система менеджменту якості ru_RU
dc.subject объект товароведения ru_RU
dc.subject классификация ru_RU
dc.subject стандартизация ru_RU
dc.subject сертификация ru_RU
dc.subject лицензирование ru_RU
dc.subject конкуренция ru_RU
dc.subject сервис ru_RU
dc.subject жизненный цикл услуги ru_RU
dc.subject модель ценности услуги ru_RU
dc.subject управление качеством ru_RU
dc.subject организация процесса предоставления услуг ru_RU
dc.subject система менеджмента качества ru_RU
dc.subject the object of commodity classification ru_RU
dc.subject standardization ru_RU
dc.subject certification ru_RU
dc.subject licensing ru_RU
dc.subject competition ru_RU
dc.subject service life cycle service model value services ru_RU
dc.subject quality management ru_RU
dc.subject service delivery organization ru_RU
dc.subject quality management system ru_RU
dc.title Послуга як об’єкт товарознавства: організація та контроль за якістю ru_RU
dc.title.alternative Услуга как объект товароведения: организация и контроль за качеством ru_RU
dc.title.alternative Service as an object of merchandising: the organization and quality control ru_RU
dc.type Learning Object ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу