00 DSpace/Manakin Repository

Моделювання проектів інформатизації маркетингової діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Назаренко, А.С.
dc.date.accessioned 2016-10-12T08:17:23Z
dc.date.available 2016-10-12T08:17:23Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5097
dc.description Науковий керівник: кандидат економічних наук, доцент Чайковська Марина Петрівна ru_RU
dc.description.abstract У роботі розглядаються основні теоретичні питання стосовно аспектів проведення проектів інформатизації маркетингової діяльності – основні проблеми маркетингової діяльності підприємств, особливості проведення проектів інформатизації, їх практичне значення та моделювання в маркетинговій діяльності. Проаналізовано покращення ефективності маркетингової діяльності від впровадження CRM-системи, проілюстровано ланцюг створення вартості ІТ-компанії, побудовано комунікаційну схему бізнес-процесів Спроектовано процес впровадження CRM-системи, визначено основні етапи. Модифіковано модель «воронки продаж» за допомогою програмного забезпечення AnyLogic, проведено експерименти для аналізу ефективності впровадження CRM-системи. ru_RU
dc.description.abstract В работе рассматриваются основные теоретические вопросы относительно аспектов проведения проектов информатизации маркетинговой деятельности – основные проблемы маркетинговой деятельности предприятий, особенности проведения проектов информатизации, их практическое значение и моделирование в маркетинговой деятельности. Проанализированы улучшения эффективности маркетинговой деятельности от внедрения CRM-системы, проиллюстрировано цепь создания стоимости ИТ-компании, построено коммуникационную схему бизнес-процессов Спроектировано процесс внедрения CRM-системы, определены основные этапы. Модифицирована модель «воронки продаж» с помощью программного обеспечения AnyLogic, проведены эксперименты для анализа эффективности внедрения CRM-системы.
dc.description.abstract The paper discusses the main theoretical issues concerning aspects of the Informatization projects of marketing activities – the main problems of marketing activities of enterprises, especially the Informatization projects, their practical significance and modeling in marketing activities. Analyzed improve the effectiveness of marketing activities from the introduction of CRM-system, illustrates the chain of value creation of the it company, build a communication diagram business processes Designed in the process of introducing a CRM system, the main stages. Modified model of "sales funnel" by using the software AnyLogic, the experiments for analyzing the effectiveness of implementing a CRM system.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject маркетингова діяльність ru_RU
dc.subject проекти інформатизації ru_RU
dc.subject CRM-системи ru_RU
dc.subject моделювання бізнес-процесів ru_RU
dc.subject маркетинговая деятельность ru_RU
dc.subject проекты информатизации ru_RU
dc.subject CRM-системы ru_RU
dc.subject моделирование бизнес-процессов ru_RU
dc.subject marketing activity ru_RU
dc.subject informatization projects ru_RU
dc.subject CRM systems ru_RU
dc.subject modeling of business processes ru_RU
dc.title Моделювання проектів інформатизації маркетингової діяльності ru_RU
dc.title.alternative Моделирование проектов информатизации маркетинговой деятельности ru_RU
dc.title.alternative Modeling projects of Informatization of marketing activities ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу