00 DSpace/Manakin Repository

Проведення PR заходів в Одеському національному економічному університеті (на прикладі Міжнародного конкурсу “Реклама-Фест”)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Матчина, В.В.
dc.date.accessioned 2016-10-19T07:42:34Z
dc.date.available 2016-10-19T07:42:34Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5124
dc.description.abstract Мета дослідження-аналіз сучасного стану та проблем розвитку маркетингової діяльності вищих навчальних закладів в сучасній Україні (на прикладі Міжнародного конкурсу "Реклама-Фест"). ru_RU
dc.description.abstract Цель исследования-анализ современного состояния и проблем развития маркетинговой деятельности высших учебных заведений в современной Украине (на примере Международного конкурса "Реклама-Фест").
dc.description.abstract The purpose of research-analysis of the current state and development problems marketing activity of higher educational institutions in modern Ukraine (by the example of the International competition "Hype-fest").
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject вищі навчальні заклади ru_RU
dc.subject сфера освітніх послуг ru_RU
dc.subject реклама ru_RU
dc.subject высшие учебные заведения ru_RU
dc.subject сфера образовательных услуг ru_RU
dc.subject реклама ru_RU
dc.subject educational institutions ru_RU
dc.subject educational services ru_RU
dc.subject advertising ru_RU
dc.title Проведення PR заходів в Одеському національному економічному університеті (на прикладі Міжнародного конкурсу “Реклама-Фест”) ru_RU
dc.title.alternative Проведение PR мероприятий в Одесском национальном экономическом университете (на примере Международного конкурса “Реклама-Фест”) ru_RU
dc.title.alternative Conducting PR activities in the Odessa national economic University (on the example of the International competition “Hype-fest”) ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу