DSpace Repository

Організація індивідуальної роботи студентів необлікових спеціальностей при вивчені бухгалтерського обліку

Show simple item record

dc.contributor.author Черкашина, Т.В.
dc.contributor.author Черкашина, Т.В.
dc.contributor.author Cherkashina, T.
dc.date.accessioned 2016-11-18T12:30:19Z
dc.date.available 2016-11-18T12:30:19Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Черкашина Т. В. Організація індивідуальної роботи студентів необлікових спеціальностей при вивчені бухгалтерського обліку / Т. В. Черкашина // Проблеми та шляхи забезпечення якості економічної освіти в умовах євроінтеграції: матеріали наук.-метод. конф. профес.-викл. складу (Одеса, 5 лютого 2015 р.) - Одеса. – 2015. – С. 78-80. ru_RU
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5383
dc.description.abstract У статі розглянуто важливість індивідуалізації навчання під час підготовки фахівців за Болонською системою, впровадження кредитно-модульної системи навчання та оцінки знань студента, що стимулює його працювати протягом усього семестру, при бажані одержати позитивну оцінку з дисципліни. Методологія процесу навчання та оцінювання знань студента за кредитно-модульною системою передбачає переорієнтацію із лекційно-інформативної на індивідуально-диференційовану форму та на організацію самоосвіти студента. У статі розкрито необхідність того, що робота студента повинна бути індивідуалізованою з врахуванням рівня його творчих можливостей, інтересів і навчальної активності. У структурі навчального навантаження студента за системою ECTS індивідуальна робота розглядається як один із основних компонентів навчальної діяльності. У статі визначено основні напрями організації індивідуальної роботи студентів економічних спеціальностей при вивчені дисципліни «Бухгалтерський облік», з метою якісної підготовки фахівців у контексті інтеграції до Європейського простору вищої освіти. У статі розкрито першочергове значення впровадження новітніх досягнень, акцентованих на самостійність у навчанні, використання активних технологій, які забезпечують найбільш ефективну реалізацію можливостей для самоосвітньої діяльності, стимулювання студентів до наукових досліджень. ru_RU
dc.description.abstract В статье рассмотрены важность индивидуализации обучения при подготовке специалистов по Болонской системе, внедрение кредитно-модульной системы обучения и оценки знаний студента, что стимулирует его работать в течение всего семестра, при желании получить положительную оценку по дисциплине. Методология процесса обучения и оценки знаний студента по кредитно-модульной системе предусматривает переориентацию с лекционно-информативной на индивидуально-дифференцированную форму и на организацию самообразования студента. В статье раскрыта необходимость того, что работа студента должна быть індивідуалізованою с учетом уровня его творческих возможностей, интересов и учебной активности. В структуре учебной нагрузки студента по системе ECTS индивидуальная работа рассматривается как один из основных компонентов учебной деятельности. В статье определены основные направления организации индивидуальной работы студентов экономических специальностей при изучении дисциплины «Бухгалтерский учет», с целью качественной подготовки специалистов в контексте интеграции к Европейскому пространству высшего образования. В статье раскрыто первостепенное значение внедрению новейших достижений, акцентированных на самостоятельность в обучении, использование активных технологий, обеспечивающих наиболее эффективную реализацию возможностей для самообразовательной деятельности, стимулирование студентов к научным исследованиям.
dc.description.abstract In theses deals with the importance of individualization of learning during training in the Bologna system, introduction of credit-modular system of training and assessment of student knowledge, enabling him to work throughout the semester, if desired obtain a positive assessment of discipline. The methodology of the learning process and assessment for student credit system implies reorientation of informative lectures and individual and differentiated in form and on the organization of student self. In theses revealed the need for the work that the student should be individualized, taking into account the level of its creative possibilities, interests and educational activity. The structure of student workload for individual work ECTS system is regarded as one of the key components of the training activities. In the theses of the main directions of work of individual students neoblikovyh specialties during the study course "Accounting", to high quality training in the context of integration into the European Higher Education Area. In theses disclosed paramount introduction of the latest advances paid to independence in learning, active use of technologies that ensure the most effective implementation of opportunities for self education, promotion of students to research.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Одеський національний економічний університет ru_RU
dc.subject індивідуальна робота студента ru_RU
dc.subject організація навчання ru_RU
dc.subject підготовка фахівців ru_RU
dc.subject бухгалтерський облік ru_RU
dc.subject необлікові спеціальності ru_RU
dc.subject управлінські кадри ru_RU
dc.subject индивидуальная работа студента ru_RU
dc.subject организация обучения ru_RU
dc.subject подготовка специалистов ru_RU
dc.subject бухгалтерский учет ru_RU
dc.subject неучетные специальности ru_RU
dc.subject управленческие кадры ru_RU
dc.subject the individual work of the student ru_RU
dc.subject the organization of training ru_RU
dc.subject training of specialists ru_RU
dc.subject accounting ru_RU
dc.subject economic profession ru_RU
dc.subject managerial staff ru_RU
dc.title Організація індивідуальної роботи студентів необлікових спеціальностей при вивчені бухгалтерського обліку ru_RU
dc.title.alternative Организация индивидуальной работы студентов неучетных специальностей при изучении бухгалтерского учета ru_RU
dc.title.alternative Organization of individual performance students еconomic specialty studied accounting ru_RU
dc.type Conference Abstract ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account