У роботі розглядаються основні засади соціальної політики та їх значення в
управлінні підприємством, сучасні механізми (принципи та методи) реалізації соціальної
політики підприємства та теоретичні засади реалізації ...
У роботі розглядаються теоретичні аспекти розвитку компетенцій
персоналу як основи сучасного управління. Класифіковано компетенції
працівників промислових підприємств, які виступатимуть основою для
визначення показників ...
Об’єкт дослідження – процес управління персоналом на підприємстві ТОВ «ПЕРШИЙ ДІМ».
У роботі розглядаються теоретичні аспекти системи управління персоналу сучасного підприємства.
Об’єкт
дослідження – процес розробки підвищення якості життя в Україні шляхом
розвитку туризму. У роботі розглядаються теоретичні аспекти взаємозв’язку
впливу розвитку туризму на якість життя держави.
У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування стратегії управління якістю послуг.
Розглянуто світовий досвід стратегічного управління якістю послуг. Надано загальну характеристику досліджуваного підприємства. ...
У роботі розглянуто теоретичні аспекти функціонування закладів готельного господарства; вивчено правові засади їх діяльності; виявлено тенденції розвитку закладів готельного господарства міських поселень Одеського регіону; ...
У роботі розглянуто теоретичні основи організації надання послуг в кав’ярнях; вивчено сутність кав’ярні як типу закладів ресторанного господарства; виявлено особливості обслуговування в кав’ярнях; розглянуто світові тенденції ...
В роботі розглянуто науково-теоретичні аспекти інноваційної діяльності, методи оцінки ефективності інноваційних впроваджень підприємствами ресторанного господарства. Досліджено загальну характеристику кафе та його організаційну ...
Проведено дослідження відносно особливостей формування та впровадження системи управління якістю на підприємствах сфери туризму, розглянуті вимоги міжнародних стандартів до формування систем управління якістю підприємств ...
У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування стратегії іміджу туристичних підприємств. Проаналізовано наукові підходи до визначення іміджу підприємства сфери туризму та рекреації. Визначено фактори впливу на ...
У роботі розглядаються теоретичні засади ведення бізнесу на умовах франчайзингу, його переваги та недоліки. Аналізується модель мережі туристичних агентств, організованих за принципом франчайзингу та особливості створення ...
У роботі розглянуто: теоретичні основи музейного обслуговування, організаційно-правове забезпечення музейної діяльності та методичні підходи до оцінки діяльності музеїв.
Досліджено сучасний стан музейної справи України. ...
У роботі розглянуто сутність і значення послуг в готелі, виявлено світовий досвід впровадження нових готельних послуг, а також запропоновано алгоритм технології організації нових послуг на підприємствах сфери гостинності.
Надано ...
У роботі розглядаються теоретичні аспекти кластерної туристичної політики та нормативно-правові засади розвитку гастрономічного туризму і кластерів гастрономічного туризму.
Проаналізовано світовий і національний ринок ...
У роботі висвітлено сутність та види додаткових послуг засобів розміщення туристів, визначено сучасні тенденції у пропозиції додаткових послуг готелів. Проаналізовано стан роботи фітнес-центрів готелів з послуг ...
У роботі розглянуто: поняття та особливості процесу глобалізації на міжнародному туристичному ринку, а також виявлено основні тенденції розвитку міжнародного готельного бізнесу, що впливають на розвиток готельного господарства ...
Мета дослідження є розробка хаходів та обгрунтування економічної ефективності впровадження цифрових технологій бронювання транспортних послуг на туристичних підприємствах.
У роботі розглянуто специфіку медичного туризму, сутність поняття кластерів, визначення кластерної теорії у туристичній галузі, особливості моделі організації кластерів медичного туризму.
Проаналізовано сферу медичного ...
У роботі розглядаються теоретичні аспекти конкурентоспроможності туристичних послуг. Проаналізовано підходи до визначення факторів конкурентоспроможності послуг туристичних підприємств. Визначено роль маркетингу в підвищенні ...
У роботі розглядаються теоретичні аспекти підвищення ефективності господарської діяльності підприємств готельної сфери, виділено такі основні поняття як «ефективність», «економічна ефективність», «ефективність господарської ...