dc.contributor.author |
Zavadska, D. |
|
dc.contributor.author |
Завадська, Д.В. |
|
dc.contributor.author |
Завадская, Д.В. |
|
dc.date.accessioned |
2017-06-20T11:06:45Z |
|
dc.date.available |
2017-06-20T11:06:45Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Zavadska D. Background of interaction mechanism formation between a bank and customers / D. Zavadska // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія «Міжнародні економічні відносини та світове господарство». – 2016. – №8. – С. 77-82. |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6082 |
|
dc.description.abstract |
The comparative characteristics of the relations marketing and a concept of omni-channel (integrated) communications of a bank have been carried out. The semantics of such categories as relations, communication, interaction, relationships has been developed. A new set of marketing mix tools has been proposed. A theoretical model of the organizational-economic interaction mechanism between banking institutions and customers has been formed. |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Проводиться порівняльна характеристика концепцій маркетингу відносин та омні-канальних (інтегрованих) комунікацій банку. Надана семантика таких категорій, як: відносини, комунікації, взаємодія, взаємовідносини. Запропоновано новий набір інструментів комплексу маркетингу. Сформована теоретична модель організаційно-економічного механізму взаємодії між банківськими установами та клієнтами. |
|
dc.description.abstract |
Проведен сравнительный анализ концепций маркетинга отношений и омни-канальных (интегрированных) коммуникаций банка. Представлена семантика таких категорий, как: коммуникации, взаимодействие, отношения, взаимоотношения. Предложен новый набор инструментов комплекса маркетинга. Сформирована теоретическая модель организационно-экономического механизма взаимодействия между банковскими учреждениями и клиентами. |
|
dc.language.iso |
en |
ru_RU |
dc.subject |
a bank |
ru_RU |
dc.subject |
development of conceptual marketing approaches |
ru_RU |
dc.subject |
relations |
ru_RU |
dc.subject |
interaction |
ru_RU |
dc.subject |
communication |
ru_RU |
dc.subject |
omni-channel |
ru_RU |
dc.subject |
relationships |
ru_RU |
dc.subject |
marketing mix |
ru_RU |
dc.subject |
an organizational-economic mechanism |
ru_RU |
dc.subject |
банк |
ru_RU |
dc.subject |
розвиток концептуальних маркетингових підходів |
ru_RU |
dc.subject |
відносини |
ru_RU |
dc.subject |
взаємодія |
ru_RU |
dc.subject |
комунікації |
ru_RU |
dc.subject |
омні-канальність |
ru_RU |
dc.subject |
взаємовідносини |
ru_RU |
dc.subject |
маркетинг-мікс |
ru_RU |
dc.subject |
організаційно-економічний механізм |
ru_RU |
dc.subject |
банк |
ru_RU |
dc.subject |
разработка концептуальных маркетинговых подходов |
ru_RU |
dc.subject |
отношения |
ru_RU |
dc.subject |
взаимодействие |
ru_RU |
dc.subject |
коммуникации |
ru_RU |
dc.subject |
омни-канальность |
ru_RU |
dc.subject |
взаимоотношения |
ru_RU |
dc.subject |
маркетинг-микс |
ru_RU |
dc.subject |
организационно экономический механизм |
ru_RU |
dc.title |
Background of interaction mechanism formation between a bank and customers |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Передумови формування механізму взаємодії банку з клієнтами |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Предпосылки формирования механизма взаимодействия банка с клиентами |
ru_RU |
dc.type |
Article |
ru_RU |