00 DSpace/Manakin Repository

Background of interaction mechanism formation between a bank and customers

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Zavadska, D.
dc.contributor.author Завадська, Д.В.
dc.contributor.author Завадская, Д.В.
dc.date.accessioned 2017-06-20T11:06:45Z
dc.date.available 2017-06-20T11:06:45Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Zavadska D. Background of interaction mechanism formation between a bank and customers / D. Zavadska // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія «Міжнародні економічні відносини та світове господарство». – 2016. – №8. – С. 77-82. ru_RU
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6082
dc.description.abstract The comparative characteristics of the relations marketing and a concept of omni-channel (integrated) communications of a bank have been carried out. The semantics of such categories as relations, communication, interaction, relationships has been developed. A new set of marketing mix tools has been proposed. A theoretical model of the organizational-economic interaction mechanism between banking institutions and customers has been formed. ru_RU
dc.description.abstract Проводиться порівняльна характеристика концепцій маркетингу відносин та омні-канальних (інтегрованих) комунікацій банку. Надана семантика таких категорій, як: відносини, комунікації, взаємодія, взаємовідносини. Запропоновано новий набір інструментів комплексу маркетингу. Сформована теоретична модель організаційно-економічного механізму взаємодії між банківськими установами та клієнтами.
dc.description.abstract Проведен сравнительный анализ концепций маркетинга отношений и омни-канальных (интегрированных) коммуникаций банка. Представлена семантика таких категорий, как: коммуникации, взаимодействие, отношения, взаимоотношения. Предложен новый набор инструментов комплекса маркетинга. Сформирована теоретическая модель организационно-экономического механизма взаимодействия между банковскими учреждениями и клиентами.
dc.language.iso en ru_RU
dc.subject a bank ru_RU
dc.subject development of conceptual marketing approaches ru_RU
dc.subject relations ru_RU
dc.subject interaction ru_RU
dc.subject communication ru_RU
dc.subject omni-channel ru_RU
dc.subject relationships ru_RU
dc.subject marketing mix ru_RU
dc.subject an organizational-economic mechanism ru_RU
dc.subject банк ru_RU
dc.subject розвиток концептуальних маркетингових підходів ru_RU
dc.subject відносини ru_RU
dc.subject взаємодія ru_RU
dc.subject комунікації ru_RU
dc.subject омні-канальність ru_RU
dc.subject взаємовідносини ru_RU
dc.subject маркетинг-мікс ru_RU
dc.subject організаційно-економічний механізм ru_RU
dc.subject банк ru_RU
dc.subject разработка концептуальных маркетинговых подходов ru_RU
dc.subject отношения ru_RU
dc.subject взаимодействие ru_RU
dc.subject коммуникации ru_RU
dc.subject омни-канальность ru_RU
dc.subject взаимоотношения ru_RU
dc.subject маркетинг-микс ru_RU
dc.subject организационно экономический механизм ru_RU
dc.title Background of interaction mechanism formation between a bank and customers ru_RU
dc.title.alternative Передумови формування механізму взаємодії банку з клієнтами ru_RU
dc.title.alternative Предпосылки формирования механизма взаимодействия банка с клиентами ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу