dc.contributor.author |
Сачук, А.Р. |
|
dc.date.accessioned |
2017-10-25T21:00:52Z |
|
dc.date.available |
2017-10-25T21:00:52Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6629 |
|
dc.description.abstract |
Мета і задачі дослідження. Мета даної роботи розробити рекомендації щодо підвищення ефективності використання маркетингового інструментарію в діяльності виноробного підприємства з урахуванням результатів аналізу його маркетингового середовища. |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Цель и задачи исследования. Цель данной работы разработать рекомендации по повышению эффективности использования маркетингового инструментария в деятельности винодельческого предприятия с учетом результатов анализа его маркетинговой среды. |
|
dc.description.abstract |
The purpose and objectives of the study. The aim of this work to develop recommendations for improving the effectiveness of using marketing tools in the activities of wineries based on the results of the analysis of its marketing environment. |
|
dc.language.iso |
uk |
ru_RU |
dc.subject |
маркетингове середовище підприємства |
ru_RU |
dc.subject |
виноробне підприємство |
ru_RU |
dc.subject |
виноробна галузь |
ru_RU |
dc.subject |
маркетинговая среда предприятия |
ru_RU |
dc.subject |
винодельческое предприятие |
ru_RU |
dc.subject |
винодельческая отрасль |
ru_RU |
dc.subject |
marketing environment of enterprise |
ru_RU |
dc.subject |
winery |
ru_RU |
dc.subject |
wine industry |
ru_RU |
dc.title |
Аналіз маркетингового середовища ПрАТ «Одеський завод шампанських вин |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Анализ маркетинговой среды Чао «Одесский завод шампанских вин |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Analysis of marketing environment of private JSC "Odessa factory of sparkling wines |
ru_RU |
dc.type |
Diplomas |
ru_RU |