00 DSpace/Manakin Repository

Аналіз маркетингового середовища ПрАТ «Одеський завод шампанських вин

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сачук, А.Р.
dc.date.accessioned 2017-10-25T21:00:52Z
dc.date.available 2017-10-25T21:00:52Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6629
dc.description.abstract Мета і задачі дослідження. Мета даної роботи  розробити рекомендації щодо підвищення ефективності використання маркетингового інструментарію в діяльності виноробного підприємства з урахуванням результатів аналізу його маркетингового середовища. ru_RU
dc.description.abstract Цель и задачи исследования. Цель данной работы  разработать рекомендации по повышению эффективности использования маркетингового инструментария в деятельности винодельческого предприятия с учетом результатов анализа его маркетинговой среды.
dc.description.abstract The purpose and objectives of the study. The aim of this work to develop recommendations for improving the effectiveness of using marketing tools in the activities of wineries based on the results of the analysis of its marketing environment.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject маркетингове середовище підприємства ru_RU
dc.subject виноробне підприємство ru_RU
dc.subject виноробна галузь ru_RU
dc.subject маркетинговая среда предприятия ru_RU
dc.subject винодельческое предприятие ru_RU
dc.subject винодельческая отрасль ru_RU
dc.subject marketing environment of enterprise ru_RU
dc.subject winery ru_RU
dc.subject wine industry ru_RU
dc.title Аналіз маркетингового середовища ПрАТ «Одеський завод шампанських вин ru_RU
dc.title.alternative Анализ маркетинговой среды Чао «Одесский завод шампанских вин ru_RU
dc.title.alternative Analysis of marketing environment of private JSC "Odessa factory of sparkling wines ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу