dc.contributor.author |
Дем’яновська, Д.О. |
|
dc.date.accessioned |
2017-12-16T21:08:02Z |
|
dc.date.available |
2017-12-16T21:08:02Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6841 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження. Метою даної роботи є вивчення дистанційного банківського обслуговування як одного з найбільш перспективних шляхів розвитку банківського сектора та розробка рекомендацій щодо вдосконалення системи дистанційного банківського обслуговування в Україні. |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Цель исследования. Целью данной работы является изучение дистанционного банковского обслуживания, как одного из наиболее перспективных путей развития банковского сектора и разработка рекомендаций по совершенствованию системы дистанционного банковского обслуживания в Украине. |
|
dc.description.abstract |
The purpose of the study. The aim of this work is the study of e-banking as one of the most perspective ways of development of banking sector and development of recommendations for improving the system of remote banking service in Ukraine. |
|
dc.language.iso |
uk |
ru_RU |
dc.subject |
дистанційне обслуговування клієнтів |
ru_RU |
dc.subject |
банки |
ru_RU |
dc.subject |
дистанционное обслуживание клиентов |
ru_RU |
dc.subject |
банки |
ru_RU |
dc.subject |
customer self-service |
ru_RU |
dc.subject |
banks |
ru_RU |
dc.title |
Розвиток дистанційного обслуговування клієнтів банків України |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Развитие дистанционного обслуживания клиентов банков Украины |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Development of remote customer service of the banks of Ukraine |
ru_RU |
dc.type |
Diplomas |
ru_RU |