00 DSpace/Manakin Repository

Розвиток дистанційного обслуговування клієнтів банків України

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дем’яновська, Д.О.
dc.date.accessioned 2017-12-16T21:08:02Z
dc.date.available 2017-12-16T21:08:02Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6841
dc.description.abstract Мета дослідження. Метою даної роботи є вивчення дистанційного банківського обслуговування як одного з найбільш перспективних шляхів розвитку банківського сектора та розробка рекомендацій щодо вдосконалення системи дистанційного банківського обслуговування в Україні. ru_RU
dc.description.abstract Цель исследования. Целью данной работы является изучение дистанционного банковского обслуживания, как одного из наиболее перспективных путей развития банковского сектора и разработка рекомендаций по совершенствованию системы дистанционного банковского обслуживания в Украине.
dc.description.abstract The purpose of the study. The aim of this work is the study of e-banking as one of the most perspective ways of development of banking sector and development of recommendations for improving the system of remote banking service in Ukraine.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject дистанційне обслуговування клієнтів ru_RU
dc.subject банки ru_RU
dc.subject дистанционное обслуживание клиентов ru_RU
dc.subject банки ru_RU
dc.subject customer self-service ru_RU
dc.subject banks ru_RU
dc.title Розвиток дистанційного обслуговування клієнтів банків України ru_RU
dc.title.alternative Развитие дистанционного обслуживания клиентов банков Украины ru_RU
dc.title.alternative Development of remote customer service of the banks of Ukraine ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу