00 DSpace/Manakin Repository

Бaнківcький мaркетинг в укрaїнcькій і зaрубіжній прaктиці

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Нaзлухaнян, С.С.
dc.date.accessioned 2017-12-20T22:38:36Z
dc.date.available 2017-12-20T22:38:36Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6918
dc.description.abstract У роботі розглядаються поняття, сутність, цілі та завдання банківського маркетингу. Висвітлено специфіку банківської діяльності на законодавчому рівні, а також викладено методи, які допомагають встановити зв’язок з клієнтами, дізнатись про їх потреби і як результат – продати їм банківські послуги. В роботі присутній аналіз фінансових показників ПАТ «Райффайзен Банк Аваль». В особливості було звернено увагу на асортиментну та комунікаційну політику банку. Рекомендації були сформовані на основі сучасних світових тенденцій розвитку маркетингу в банківській сфері, а саме – інновацій в банківських відділеннях та реклами для просування банківських послуг. ru_RU
dc.description.abstract В работе рассматриваются понятие, сущность, цели и задачи банковского маркетинга. Освещены специфику банковской деятельности на законодательном уровне, а также изложены методы, которые помогают установить связь с клиентами, узнать их потребности и как результат – продать им банковские услуги. В работе присутствует анализ финансовых показателей ПАО «Райффайзен Банк Аваль». В особенности было обращено внимание на ассортиментную и коммуникационную политику банка. Рекомендации были сформированы на основе современных мировых тенденций развития маркетинга в банковской сфере, а именно – инноваций в банковских отделениях и рекламы для продвижения банковских услуг.
dc.description.abstract In the paper deals with the concept, essence, aims and objectives of bank marketing. The specifics of banking activity at the legislative level are highlighted, as well as methods are provided which help to establish contacts with clients, learn about their needs and, as a result, sell them banking services.The final work has analysis of financial indicators of PJSC "Raiffeisen Bank Aval". Particular attention was paid to the assortment and communication policy of the bank. The recommendations were formed on the basis of modern world trends in marketing development in the banking sector, such as innovations in banking branches and advertising for promotion of banking services.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject маркетинг ru_RU
dc.subject банківський маркетинг ru_RU
dc.subject взаємовідносини з клієнтами ru_RU
dc.subject асортиментна політика ru_RU
dc.subject комунікаційна політика ru_RU
dc.subject інновації ru_RU
dc.subject реклама ru_RU
dc.subject банківські послуги ru_RU
dc.subject маркетинг ru_RU
dc.subject банковский маркетинг ru_RU
dc.subject взаимоотношения с клиентами ru_RU
dc.subject ассортиментная политика ru_RU
dc.subject коммуникационная политика ru_RU
dc.subject инновации ru_RU
dc.subject реклама ru_RU
dc.subject банковские услуги ru_RU
dc.subject marketing ru_RU
dc.subject bank marketing ru_RU
dc.subject customer relationship ru_RU
dc.subject assortment policy ru_RU
dc.subject communication policy ru_RU
dc.subject innovations ru_RU
dc.subject advertising ru_RU
dc.subject banking services ru_RU
dc.title Бaнківcький мaркетинг в укрaїнcькій і зaрубіжній прaктиці ru_RU
dc.title.alternative Банковский маркетинг в украинской и зарубежной практике ru_RU
dc.title.alternative Bank marketing in Ukrainian and foreign practice ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу