00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення надання послуг туристичного підприємства на основі тенденцій розвитку туристичного ринку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Липовецька, Ю.В.
dc.date.accessioned 2018-12-10T21:50:36Z
dc.date.available 2018-12-10T21:50:36Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8026
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження - процес удосконалення надання послуг на основі тенденцій розвитку туристичного ринку. В роботі розглядаються теоретичні основи поняття якості туристичних послуг, туристичного ринку та його складових, показників, що визначають тенденції на ринку туристичних послуг. Здійснено оцінку якості туристичних послуг туристичного оператора «Аміготур», проведено аналіз господарської та економічної діяльності підприємства. Розроблено стратегію підвищення якості послуг туристичного оператора, яка складається з розширення асортименту туристичних послуг, підвищення кваліфікації персоналу підприємства та розроблення туристичного продукту для внутрішніх туристів. Проведено прогнозну оцінку ефективності впровадження стратегії підвищення якості туристичних послуг на підприємстві «Аміготур». ru_RU
dc.description.abstract Master’s thesis consists of three chapters. Research object is the process of services delivery impovement on the basis of tendencies of tourist market development. This work deals with theoretical basis of concepts of quality of tourism services, tourist market and its components, rates, that define tendencies in the market of tourism services. It was made an assessment of quality of tourism services of touristic operator "Amigotur", it was conducted analysis of economic activity of enterprise. It was developed thestrategy of increasing of services quality of touristic operator, which consists of enlargement of touristic services range, increasing of stuff qualification and development of touristic product for internal tourists. It was made an assessment of the strategy effectiveness implementation for increasing touristic services quality in the enterprise "Amigotur".
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject туризм ru_RU
dc.subject туристичний ринок ru_RU
dc.subject туристична послуга ru_RU
dc.subject показники якості туристичних послуг ru_RU
dc.subject туристичний оператор ru_RU
dc.subject туристичний бізнес ru_RU
dc.subject tourism ru_RU
dc.subject tourist market ru_RU
dc.subject tourist service ru_RU
dc.subject rates of quality of touristic services ru_RU
dc.subject touristic operator ru_RU
dc.subject tourist business ru_RU
dc.title Удосконалення надання послуг туристичного підприємства на основі тенденцій розвитку туристичного ринку ru_RU
dc.title.alternative Improvement of travel company services delivery on the basis of tendecies ofdevelopment of tourist market ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу