00 DSpace/Manakin Repository

Організаційно - методичні засади комплексного обслуговування фізичних осіб

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Білих, О.Е.
dc.date.accessioned 2019-02-19T14:13:01Z
dc.date.available 2019-02-19T14:13:01Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8430
dc.description.abstract Мета випускної роботи полягає у визначенні необхідності якісного комплексного обслуговування банками фізичних осіб, виявленні слабких сторін та можливостей удосконалення алгоритму банківського обслуговування фізичних осіб. ru_RU
dc.description.abstract The purpose of the final work is to determine the need for high-quality integrated banking services for individuals, identify weaknesses and opportunities to improve the algorithm of retail banking.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject комплексне обслуговування ru_RU
dc.subject фізична особа ru_RU
dc.subject депозит ru_RU
dc.subject кредитування ru_RU
dc.subject розрахунково-касове обслуговування ru_RU
dc.subject картковий рахунок ru_RU
dc.subject фінансова установа ru_RU
dc.subject банківська система ru_RU
dc.subject сегментація ru_RU
dc.subject якість обслуговування ru_RU
dc.subject complex service ru_RU
dc.subject individual ru_RU
dc.subject deposit ru_RU
dc.subject crediting ru_RU
dc.subject settlement and cash services ru_RU
dc.subject card account ru_RU
dc.subject financial institution ru_RU
dc.subject banking system ru_RU
dc.subject segmentation ru_RU
dc.subject quality of service ru_RU
dc.title Організаційно - методичні засади комплексного обслуговування фізичних осіб ru_RU
dc.title.alternative Organizational and methodical principles of complex service of individuals ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу