DSpace Repository

Маркетингова політика просування послуг» у готельному бізнесі України

Show simple item record

dc.contributor.author Аллаберганова, М.В.
dc.date.accessioned 2019-03-27T09:58:28Z
dc.date.available 2019-03-27T09:58:28Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8874
dc.description.abstract Метою випускної роботи є: дослідити світовий і український досвід політики просування у готельній сфері. ru_RU
dc.description.abstract The purpose of the final work is: to explore the world and Ukrainian experience of promotion policies in the hotel industry.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject готельний бізнес ru_RU
dc.subject маркетинг ru_RU
dc.subject послуги ru_RU
dc.subject політика просування ru_RU
dc.subject екологічний ризик ru_RU
dc.subject політика лояльності ru_RU
dc.subject інноваційні технології ru_RU
dc.subject hotel business ru_RU
dc.subject marketing ru_RU
dc.subject services ru_RU
dc.subject promotion policies ru_RU
dc.subject environmental risk ru_RU
dc.subject loyalty policies ru_RU
dc.subject innovative technologies ru_RU
dc.title Маркетингова політика просування послуг» у готельному бізнесі України ru_RU
dc.title.alternative Marketing policy of promoting services » in the hotel business of Ukraine ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account