DSpace Repository

Аналіз та удосконалення ефективності рекламної діяльності підприємcтва на прикладі “City Initiative Karlsruhe e.V.”

Show simple item record

dc.contributor.author Маслова, Є.В.
dc.date.accessioned 2019-03-30T20:43:13Z
dc.date.available 2019-03-30T20:43:13Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8923
dc.description.abstract Метою роботи є розробка рекомендацій щодо вдосконалення управління рекламною діяльністю підприємства на прикладі “Сity Initiative Karlsruhe e.V.“ ru_RU
dc.description.abstract The aim of the work is to develop recommendations for improving management advertising activities of the company on the example of “City Initiative Karlsruhe e.V.“
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject рекламна діяльність ru_RU
dc.subject маркетингова діяльність ru_RU
dc.subject advertising activities ru_RU
dc.subject marketing activities ru_RU
dc.title Аналіз та удосконалення ефективності рекламної діяльності підприємcтва на прикладі “City Initiative Karlsruhe e.V.” ru_RU
dc.title.alternative Analysis and improvement of the effectiveness of advertising activities of the company on the example of “City Initiative Karlsruhe e.V.” ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account