dc.contributor.author |
Крижановська, А.С. |
|
dc.contributor.author |
Kryzhanovska, A. |
|
dc.date.accessioned |
2019-05-30T23:18:32Z |
|
dc.date.available |
2019-05-30T23:18:32Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Результативність діяльності торговельних підприємств як об’єкт управління / А. С. Крижановська // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2018. – Вип. № 4 (68). – С. 111–117. – ISSN 2313-4569. |
ru_RU |
dc.identifier.issn |
2313-4569 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9474 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто теоретичні основи визначення продуктивності підприємств роздрібної
торгівлі як об’єкта управління. Досліджено погляди зарубіжних і вітчизняних науковців на визначення
ефективності управління підприємствами. Розглянуто підхід до управління результативністю діяльності
торговельних підприємств, що використовують сучасні методи прогнозування обсягів продажів, зокрема,
продемонстровано методологію підходу щодо застосування багатофакторного економетричного
моделювання з використанням фіктивних змінних до процесу прогнозування динаміки основних показників
ефективності діяльності підприємств галузі роздрібної торгівлі. Сформовано основні економетричні
закономірності залежності прогнозних величин обсягу продажів від основних факторів. Запропонована наочна
візуалізація ідеї прогнозування обсягів виручки підприємств сфери роздрібної торгівлі. Обґрунтовано
доцільність застосування описаної методології для цілей поліпшення результативності діяльності
підприємств сфери роздрібної торгівлі. Запропоновано перелік заходів постійного характеру, спрямованих на
збільшення результативності діяльності підприємств за рахунок застосування сучасних методів
прогнозування основних показників дохідної частини їх бюджетів. Наведені висновки і перспективи подальших
досліджень передбачають глибокий аналіз реальних показників компаній сфери роздрібної торгівлі та
імплементацію запропонованого в процесі досліджень і подальшої роботи програмного забезпечення. |
ru_RU |
dc.description.abstract |
The article considers the theoretical basis for determining of the retail industry enterprises effectiveness as an
object of management. The approaches of foreign and domestic scientists to the definition of enterprises performance
management concept are investigated. An approach to managing of the retail industry enterprises effectiveness, which
using a modern methods of sales volumes forecasting, is considered, in particular, the methodology of approach to the
multivariate econometric modeling with dummy variables in forecasting process of key performance indicators
dynamics of retail industry enterprises using, is demonstrated. The basic econometric patterns of the predicted values
dependence of sales volume on the main factors are formed. Visualization of the forecasting idea of the volume of
revenues of retail enterprises is proposed. The expediency of described methodology applying for effectiveness
improving of the retail industry enterprises activity is substantiated. The list of permanent nature measures, which
aimed at the enterprises activity effectiveness increasing through the forecasting modern methods using of the main
indicators of revenue side of their budgets are proposed. Conclusions and prospects for further research, which were
made in this article, include of the retail industry company’s real indicators in-depth analysis and the software
implementation, which proposed in the process of research and subsequent work. |
|
dc.language.iso |
uk |
ru_RU |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
ru_RU |
dc.subject |
результативність діяльності |
ru_RU |
dc.subject |
торговельні підприємства |
ru_RU |
dc.subject |
продуктивність |
ru_RU |
dc.subject |
ефективність управління діяльністю |
ru_RU |
dc.subject |
моделювання |
ru_RU |
dc.subject |
роздрібна торгівля |
ru_RU |
dc.subject |
efficiency of activity |
ru_RU |
dc.subject |
trading enterprises |
ru_RU |
dc.subject |
efficiency of activity management |
ru_RU |
dc.subject |
modeling |
ru_RU |
dc.subject |
retail trade |
ru_RU |
dc.title |
Результативність діяльності торговельних підприємств як об’єкт управління |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Productivity of trading enterprises activity as an object of management |
ru_RU |
dc.type |
Article |
ru_RU |