DSpace Repository

Результативність діяльності торговельних підприємств як об’єкт управління

Show simple item record

dc.contributor.author Крижановська, А.С.
dc.contributor.author Kryzhanovska, A.
dc.date.accessioned 2019-05-30T23:18:32Z
dc.date.available 2019-05-30T23:18:32Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Результативність діяльності торговельних підприємств як об’єкт управління / А. С. Крижановська // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2018. – Вип. № 4 (68). – С. 111–117. – ISSN 2313-4569. ru_RU
dc.identifier.issn 2313-4569
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9474
dc.description.abstract У статті розглянуто теоретичні основи визначення продуктивності підприємств роздрібної торгівлі як об’єкта управління. Досліджено погляди зарубіжних і вітчизняних науковців на визначення ефективності управління підприємствами. Розглянуто підхід до управління результативністю діяльності торговельних підприємств, що використовують сучасні методи прогнозування обсягів продажів, зокрема, продемонстровано методологію підходу щодо застосування багатофакторного економетричного моделювання з використанням фіктивних змінних до процесу прогнозування динаміки основних показників ефективності діяльності підприємств галузі роздрібної торгівлі. Сформовано основні економетричні закономірності залежності прогнозних величин обсягу продажів від основних факторів. Запропонована наочна візуалізація ідеї прогнозування обсягів виручки підприємств сфери роздрібної торгівлі. Обґрунтовано доцільність застосування описаної методології для цілей поліпшення результативності діяльності підприємств сфери роздрібної торгівлі. Запропоновано перелік заходів постійного характеру, спрямованих на збільшення результативності діяльності підприємств за рахунок застосування сучасних методів прогнозування основних показників дохідної частини їх бюджетів. Наведені висновки і перспективи подальших досліджень передбачають глибокий аналіз реальних показників компаній сфери роздрібної торгівлі та імплементацію запропонованого в процесі досліджень і подальшої роботи програмного забезпечення. ru_RU
dc.description.abstract The article considers the theoretical basis for determining of the retail industry enterprises effectiveness as an object of management. The approaches of foreign and domestic scientists to the definition of enterprises performance management concept are investigated. An approach to managing of the retail industry enterprises effectiveness, which using a modern methods of sales volumes forecasting, is considered, in particular, the methodology of approach to the multivariate econometric modeling with dummy variables in forecasting process of key performance indicators dynamics of retail industry enterprises using, is demonstrated. The basic econometric patterns of the predicted values dependence of sales volume on the main factors are formed. Visualization of the forecasting idea of the volume of revenues of retail enterprises is proposed. The expediency of described methodology applying for effectiveness improving of the retail industry enterprises activity is substantiated. The list of permanent nature measures, which aimed at the enterprises activity effectiveness increasing through the forecasting modern methods using of the main indicators of revenue side of their budgets are proposed. Conclusions and prospects for further research, which were made in this article, include of the retail industry company’s real indicators in-depth analysis and the software implementation, which proposed in the process of research and subsequent work.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Одеський національний економічний університет ru_RU
dc.subject результативність діяльності ru_RU
dc.subject торговельні підприємства ru_RU
dc.subject продуктивність ru_RU
dc.subject ефективність управління діяльністю ru_RU
dc.subject моделювання ru_RU
dc.subject роздрібна торгівля ru_RU
dc.subject efficiency of activity ru_RU
dc.subject trading enterprises ru_RU
dc.subject efficiency of activity management ru_RU
dc.subject modeling ru_RU
dc.subject retail trade ru_RU
dc.title Результативність діяльності торговельних підприємств як об’єкт управління ru_RU
dc.title.alternative Productivity of trading enterprises activity as an object of management ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account